۱۰۷۶۹۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوازی: دروازه‌بان سایپا ناجی تیمش شد

مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: نسبت به بازی تراکتور تغییراتی داشتیم و می‌توانستیم گل بیشتری بزنیم، ولی دروازه‌بان سایپا ناجی تیم شد.

خبرگزاری تسنیم: محمد نوازی عصر امروز پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: باید از بچه‌های تیم و هواداران تیم تشکر کنم. آنها در استادیوم حضور ندارند اما روح و دعایشان پشت تیم است. امیدوارم در بازی‌های بعد رفته‌رفته بهتر شویم. نسبت به بازی تراکتور تغییراتی داشتیم و می‌توانستیم گل بیشتری بزنیم اما دروازه‌بان سایپا ناجی تیم شد.

وی بیان کرد: شهر خودرو جوان و آینده‌دار است و باید صبر و حوصله داشته باشیم. همیشه گفته‌ام شانس در فوتبال دخیل است. همچنان که در دو هفته اخیر در دفاع تیمی خوب کار کرده بودیم و جواب داده و در بازی امروز و تراکتور دروازه را بسته نگه داشتیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو با اشاره به اینکه اگر خودمان را باور داشته باشیم اتفاقات بهتری برای شهر خودرو رخ می‌دهد، گفت: بازهم باید از بچه‌ها تشکر کنم و باید در دفاع و حمله بیشتر کار کنیم زیرا اتفاق عجیب و غریب در فوتبال زیاد می‌افتد.

نوازی تصریح کرد: تمام بازیکنان ما امروز خوب بودند و این خوب بودن تک‌تک بچه‌ها سبب این نتیجه شد و باید وظایف خود را به خوبی صورت دهیم؛ از امیر قلعه‌نویی پرسیدند چرا بردید و ایشان در آن بازی گفت تیم خوب دوید و بردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج