۱۰۷۹۳۴۳
۸۳ نظر
۵۰۱۲
۸۳ نظر
۵۰۱۲
پ

اولتیماتوم ۴۸ساعته گل‌محمدی به وزیر ورزش!

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی تاکید کرد که باید وزیر ورزش تکلیف اعضای هیئت مدیره باشگاه را مشخص کند.

ورزش سه: یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی تاکید کرد که باید وزیر ورزش تکلیف اعضای هیئت مدیره باشگاه را مشخص کند.

اولتیماتوم ۴۸ساعته گل‌محمدی به وزیر ورزش!

پرسپولیس در وقت های اضافه دیدار برابر استقلال با گل مهدی قایدی متوقف شد تا روزهای بد این تیم ادامه داشته باشد.سرخپوشان پایتخت پس از شکست در فینال آسیا روزهای خوبی را تجربه نمی کنند و در سه مسابقه ای که پس از شکست برابر اولسان هیوندای در رقابت های لیگ به میدان رفته اند، به سه تساوی تلخ دست یافته اند.

یحیی گل محمدی در مصاحبه ای که بلافاصله پس از پایان بازی انجام داد از مهدی رسول پناه و ادامه حضورش به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد و در نشست خبری پایش را فراتر گذشت و وزیر ورزش را تهدید کرد.

او در نشست خبری با خطاب قرار دادن مسعود سلطانی فر وزیر ورزش گفت:« دو روز به وزیر فرصت می دهیم تا تکلیف آدم های کوچک حاضر در هیئت مدیره را مشخص کند، وگرنه تبعات اتفاقاتی که رخ خواهد داد، برعهده ایشان خواهد بود.»

*حیف شد، خیلی خوب بودیم

یحیی گل محمدی در ابتدای کنفرانس خود به بازی زیبای تیمش اشاره کرد و با افسوس از نتیجه به دست آمده گفت: بازی جذاب و دیدنی بخصوص از سمت ما بود. خیلی زود و از روی غافلگیری با اشتباه عجیب و غریبی گل خوردیم و بعد از آن توانستیم بازی را کنترل کنیم و در زمین حریغ پاس بدهیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی استفاده نکردیم. در نیمه دوم خیلی خوب خودمان را به حریف دیکته کردیم و با استفاده از فضاها به گل اول و بعد از آن برتری هم رسیدیم. در ادامه می‌توانستیم گل سوم و چهارم را بزنیم اما استفاده نکردیم و در پایان هم با حرکت فردی قائدی و عدم تمرکز دفاع گل راحتی خوردیم و بازی را علی‌رغم اینکه با تعداد گل بالا ببریم نبردیم. واقعا با این بازی خوبی که بچه‌ها داشتند، حیف شد و حق آن‌ها سه امتیاز بود.

* تمرکز ما را بهم ریختند

فشار بیش از اندازه ای به بازیکنان ما در لیگ قهرمانان آسیا و بخاطر مسائل مدیریتی آمده است. مسائلی که برای ما به وجود آوردند، موجب شده تا همه ما، حتی کادر فنی با تمرکز لازم کارش را انجام ندهد.

* عذرخواهی از تماشاگران پرسپولیس

هواداران ما تا لحظه آخر منتظر پیروزی بودند، اما این اتفاق نیفتاد و شخصا از این اتفاق ناراحت هستم. خیلی دوست داشتیم برنده باشیم و از تک تک تماشاگران عذرخواهی می کنم. این مساوی و نبردن را به پای من بگذارند چون بازیکنان تلاش خود را انجام داده و موقعیت هایی خلق کردند، اما در این مدت مشکلات عجیب و غریبی داشتیم که نباید برای یک تیم بزرگ شاهد باشیم.

* هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس را مقایسه کنید

شما نگاه کنید و ببینید که هیأت مدیره باشگاه استقلال چقدر این تیم را به خوبی حفظ کرد و حتی چهار، پنج بازیکن خوب و درجه یک گرفتند که کارشان را به خوبی انجام می دهند. هیأت مدیره یعنی همین؛ یعنی اینکه بتوانند بازیکنان را حفظ کنند ولی در سمت مقابل هیأت مدیره باشگاه ما را نگاه کنید که یکی یکی بازیکنان را فرستادند و رفتند. آخر سر هم می آیند و بیانیه می دهند که چرا در رختکن یک بازیکن برای تیم مشکلاتی به وجود می آورد. توجیهات عجیب و غریب می آورند. مسائل خنده داری را گفتند.

* ما ۱۰ بازیکن را از دست دادیم

ما فقط یک بازیکن از دست ندادیم و در این چند وقت حدود 10 بازیکن از پرسپولیس رفتند. فکر می کنم اراده ای برای اینکه پرسپولیس قوی باشد و موفقیت هایش ادامه پیدا کند، در چند ماه گذشته دیده نشد. کسی که برای ما این همه مشکلات به وجود آورده، الان هم به عنوان رئیس هیأت مدیره کارش را انجام می دهد و به ما پوزخند و نیش خند می زند که من هنوز هم هستم، اما هیچکس نیست که راجع به این مسائل صحبت کند و یک هیأت مدیره قوی برای ما بگذارند

*عارف غلامی باید اخراج می‌شد

سرمربی پرسپولیس در مورد داوری رضا کرمانشاهی نیز گفت: در مجموع فکر می‌کنم داوری خوبی بود. اما در آن صحنه‌ای که آقای غلامی بر روی مهدی عبدی خطا کرد ما بحث داریم و تک به تک بود و می‌توانستیم به گل برسیم. خطای بالا تنه بود و من خودم چیزی که از داوری می‌دانم این است که غلامی باید اخراج می‌شد. به جز این صحنه در باقی صحنه‌ها مدیریت کرد. اما اگر آن صحنه اخراج داشت نمره منفی برای آقای کرمانشاهی است و باید کارشناسان نظر نهایی را بدهند.

*در شان و کلاس باشگاه استقلال برخورد نکردند

وی درباره اعتراضش به نیمکت نشینان استقلال توضیحاتی ارائه کرد و گفت: نیمه اول این اتفاق افتاد و نیمکت آن‌ها که بالا نشسته بودند در مورد مسائل داوری داد و بیداد راه انداخته بودند. این رفتار در شان و کلاس باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست که نیمکت اینقدر بخواهد شلوغ باشد. نیمکت منظور من افرادی است که بالا نشسته بودند. اما در نیمه دوم همه چیز خوب شد.

*دلیلی نداشت تعویض کنم

گل محمدی در پاسخ به اینکه دلیل تعویض‌های دیر هنگامش چیست، گفت: شرایط بازی به نفع ما و کنترل داشتیم و دلیلی بر تعویض نبود. تعویض انجام شده هم به دلیل مصدومیت مهدی بود. همه بچه‌ها خوب بودند و وقتی خوب هستند دلیلی برای تعویض وجود ندارد.

*استقلال کلا دو توپ روی دروازه ما آورد

سرمربی پرسپولیس دلیل دریافت گل در دقایق آخر مسابقه را اینگونه بیان کرد:تیمی که عقب است برای گل زدن فشار می‌آورد. بازیکنان باید در تایم وقت اضافه تمرکز داشته باشند که حساسیت بازی مانع از این می‌شود. در آن صحنه هم خلاقیت قائدی تاثیرگذار بود. در کل بازی همین دو تا توپ بر روی دروازه ما آمد و خیلی راحت گل خوردیم.

* ادامه کار خیلی سخت است

متاسفانه در این مدت چنین مشکلاتی خیلی ما را اذیت کرده و هیچکس هم نیست که جوابگوی ما باشد. آقای وزیر هم باید بیاید و در این مسئله دخالت کند و آدم های قوی بگذارد، اما عین خیالشان نیست. نمی دانم در این وضعیت که وجود دارد(چه کاری انجام دهم)، اما ادامه کار خیلی سخت است. اگر با این تیم ادامه دادم، فقط بخاطر هواداران و در پیش بودن فینال بود.

* مشکلات را قبل از فینال آسیا به وجود آوردند

قبل از فینال، مشکلات خیلی خیلی زیادی برای ما به وجود آوردند. حتی پس از فینال، بخاطر همین بازی با استقلال کار کردیم. اگر آدم های قوی به باشگاه پرسپولیس نیایند، این باشگاه زمین می خورد. ما مشکلات زیادی در آینده داریم. 500 هزار یورو باید به بودیمیر بدهیم. مطالبات کالدرون و دستیارانش 700-600 هزار یورو می شود. هیچکس نیست این مسائل را مدیریت کند.

* تا وقتی این آدم‌ها سر کار باشند...

متاسفانه آینده خوبی برای باشگاه نمی بینم. تا وقتی این آدم ها بالای سر کار باشند، چنین مسائلی وجود دارد. نمی خواهم نبردن امروز را توجیه کنم و می گویم مقصر عدم پیروزی در این مسابقه من هستم ولی کار کردن در یک باشگاهی که هیأت مدیره قوی نداشته باشد و مدیرانش کارهای خود را توجیه می کند، سخت است.

* فرصت ۲ روزه به وزیر

پشت این تربیون به آقای وزیر می گویم که اگر تا یکی، دو روز آینده آقای رسول پناه باشد، تبعات تیم را باید خودشان گردن بگیرند. بحث استعفاء نیست، اما باید تبعات این اتفاق را (وزیر ورزش) گردن بگیرند. تا وقتی آدم های کوچک در این باشگاه باشند، ادامه دادن سخت است. از آقای سمیعی هم که در این مدت خیلی تلاش کردند، می خواهم در این یکی، دو روز با آقای وزیر صحبت کنند چون آدمی که این همه مشکل برای باشگاه به وجود آورده، نباید کنار پرسپولیس باشد.

* فحاشی به بازیکن و مربی را تحمل کردیم، اما ...

ما فحاشی و توهین از زبان ایشان شنیدیم. فحاشی به بازیکن، کادر فنی و ... را تحمل کردیم. بی احترامی را بخاطر هواداران، فینال آسیا و دربی تحمل کردیم. از الان باید خودشان تصمیم بگیرند که می خواهند این باشگاه را به صورت خوب مدیریت کنند یا می خواهند این باشگاه وارد مشکلات دیگری شود. دیگر باید خودشان تصمیم بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معلوم شد پرسپولیس با کمک فدراسبون سه جام پولکی خریده که یحیی به وزیر دستور میده

      پاسخ ها

      • سعید

        بچه ناخلف یه اینا میگن. به باباشونم دستور میدن.

      • ناشناس

        !رسول پناه هنوز هست مگه ؟

      • ناشناس

        آدم ضعیفی مثل رسول پناه برای چی هست

      • بدون نام

        کیسه کش واقعا کار کشته ای

      • نادر

        دقیقاااااا

      • شاپور

        اتفاقا دستور رو وزیر کیسه کش به نفع شما کیسه ها داده تا این بلا سر پرسپولیس بیاد ، فرق ما با کیسه کشا همینه که ما از مساوی ناراحتیم شما خوشحال ، البته حق دارین جلو نایب قهرمان آسیا مساوی هم افتخار داره

      • لنگ

        دمت گرررم گل گفتی

    • ابی

      کیسه کشا با این همه بازیکن از مساوی زورکی که گرفتن سر از پا نمیشناسن فقط تعویضیشون دیاباته بود!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلم واست میسوزه دقیقه اخر لنگ بدبخت شد خخخخخ

      • بدون نام

        لنگی دقیقه ۹۰خوردی سوزش داری پماد بخر اروم بشی

      • بدون نام

        آره خیلی تیم هستین دقیقه ۱ گل خوردین

      • Titan taj

        خجالت بکشید لنگی فقط میدونه اون چیزی که وسط زمین میچرخه اسمش توپ از فوتبال چی میدونید تو کل دنیا ندیده بود ی مربی به وزیر ورزش دندون نشون بده مگر اینکه پسرخالش باشه

      • خونابی

        فکری سرمربی خوبی نیس چون ملیچ رو بازی نمیده اونوقت نادری مصدومو گذاشت تا دوتا پاس گل بده به حریف٬اما این ضایس که پیروزیو وزیر هدایت میکنه ‌ برا همین گلمحمدی چنین با صراحت تهدیدش میکنه٬قضیه چاه نکن بهر کسی ٬حالا ج داده٬وزیر میخاست با فرستادن سعادتمند استقلالو زیر قرض ببره ومهره های رو بخره که استقلال هیچ نیازی بشون نداشت اما قضیه جور دیگه پیش رفت ٬حالا. چاقو(گلمحدی)داره دستشو میبره(بابا مسعود)خخخخخخخ

      • آ.ن.14

        آره فقط مزخرف گفتنو بلدن

    • حمید

      لعنت به رسول پناه

    • بدون نام

      چطور وقتی ۴سال بهترین بازیکنای استقلال میرفتن کسی ناراحت نمیشد!!!! فوتبال ایران سیاسی ه

    • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

      این تنها خواست یحیی نیست و مطالبه هوادارهاست
      ما پشتیبانی میکنیم از یحیی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزیر در خدمت لنگ هست

    • بدون نام

      بزرگ

    • بدون نام

      این ... انتظار همه ایران پول مملکت رو دستی تقدیم ..سپولیس بکنن واقعا کل دنیا به حق میگن تو ایران هیچ عدالتی وجود نداره

    • یاسین قاسمی

      آقا یحیی چرا دقایق پایانی دو تا تعویض نکردی وقت بازی رو بگیری؟ چیو میخواستی ثابت کنی؟ احمد هم که ماشاالله دیگه اصلا چیزی در موردش نگیم بهتره...

      پاسخ ها

      • خونابی

        داورم متوجه همین نکته شد٬برا همین ففط ۴دقیقه وقت اضافه گرفت در شرایطی که تازه موتور دیاباته و قائدی راه افتاده بود و توپم دست دیاباته بود سوت پایان زد٬خخخخخخ

    • بدون نام

      بزرگ

    • محمدی

      در استقلال بجزقایدی وغفوری هیچکس بیش ازدوسال سابقه بازی دراین تیم نداره مقایسه کنیدبا پرسپولیس...همچنین بازیکنان ورودی این تیم.چقدرپرتوقع ونازک نارنجی اند.البته وزیرحتما تبعیت خواهرکرد ازیحیی امپرور...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل کفتی

    • s

      ماشالله چه قدرتی داره برا همه خطو نشون میکشه

      پاسخ ها

      • رضا امیری

        آره والا

    • بدون نام

      خوبه وزیر هم تهدید میکنن . کم کم به فیفا هم دستور میده

    • محسن

      آقا یحیی هیچی از ارزش های تو و تیمت کم نشده باقدرت به کارت ادامه بده. استقلال شانس آورد.

    • محمد علی

      آقای رسول پناه جان مادرت از جان پرسپولیس چی می خوای

      پاسخ ها

      • ز ب

        یحیی چه خطونشونی این همه واسه استقلال بازی درآوردن ازبازیکن گرفته تاسرمربی زمین بی کیفیت کسی جواب گو نبود حالا هوچیگری را به کجا رسانده این یحیی خان

    • ل مثل لنگی ق مثل قشقایی

      مسعود یالا به حرف اربابت گوش بده

    • بدون نام

      با حرف های اقای گل محمدی موافق هستم بجز کارت قرمز ولی تو این چند سال بازیکنای استقلال همه رفتن ولی کسی وزیر تهدید نکرد ؟!!؟

    • معراج عبدالهی

      یحیی درحدتیم بزرگ پرسپولیس نیستی
      تازه شانس آوردیم خطای واضع هند
      پنالتی رابراشون نگرفتند،همش حرفهای
      بیهوده میزنی،تازه درحدی نیستی که
      ایرادهیئت مدیره باشگاه رامیگیری
      توروبه خدافقط برو،تودرحدتیم بادران
      هم نیستی

    • perspolis el grande

      شک ندترم امسال هم قهرمانیم،به کوری چشم کیسه کشای وطن فروش بی افتخار سعودی

    • بدون نام

      بابا مسعود به داد لنگ برس
      مثل سالهای قبل

    • روح الله ذاکری

      لوک خوش شانس بودید آبی ها

    • بدون نام

      بابا اینقدر استقلال به خدا از نظر من بدترین تیم هستش پرسپولیس ماشالا بااینکه بهترین بازیکنان رو از دست داده هنوز بهترین تیمی هست العان استقلال این بازیکنان رو ازدست میداد دیکه تیمی نمی شد پرسپولیس اینقدر تیم خوبی هست که همه بازیکنانش اومدن داخل این تیم اوج گرفتن استقلال هیچی توف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چرا نتونستین بدترین تیم ببرین لنگی

    • بدون نام

      آماده کنید خودتونو کار الان وقتشه تیما دیگری وزیر کله کنه تا پرسپولیس حکومتی فرمان بشه دوباره

    • بدون نام

      جنبه داشته باش آقای گل محمدی

    • آبی آسمونی

      چرا هستی ناراحت!وزیر کند حمایت!باشه خیالت راحت!جام اسنپی در کنارت!

      پاسخ ها

      • محمد با انصاف

        خیلی با عشقی با مرام

    • رادین

      یحیی! امروز نشون دادی که مربی بازیهای بزرگ نیستی. مثل آب خوردن میشد بازی رو برد. فقط با تعویض احمد نور خسته و آوردن عالیشاه. حتی تعویض برا تلف کردن وقت اضافه هم انجام ندادی. ما امروز به خاطر تو نبردیم. لازم نیست نبش‌قبر کنی

    • کیسه طویله

      تمام این کارا از دست نشانده وزیر هسته ب کی میگی یحیی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی خدمات وزیر بهمین زودی یادتون رفت

    • بدون نام

      جناب رسول پناه وجدانا اگه مشکل تویی جان مادرت بزار وبرو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باهات. موفقم

    • کیسه طویله

      واقعا هم زور داره تیم به فنا داده الانم رئیس هیئت مدیره هسته

    • کیسه طویله

      آخ کیسه کشا از تیم شما کدوم بازیکن رفته تو این سال ها ک میگین همین غفوری اسماعیلی شجاعیان قاعدی دیگه نمیشه همه ب خط کنم اینا چند سال هستن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی تاج با استرا فوتبال بازی میکرد ولی وزیر لنگی نزاشت

      • بدون نام

        بشمار ۱مامه تیام ۲پاتوسی ۳ طارق همام ۴بودوروف بلغاری ۵مجید حسینی ۶امید ابراهیمی ۷علی کریمی۸ پژمان منتظری۹ صیاد منش ۱۰ مهدی رحمتی ۱۱کاوه رضایی و... اینها بازیکنانی بودن که به تنهایی میتوانستن نتایج بازی ها رو عوض کنند.

    • بدون نام

      توخودت مقصراصلی باختی تعویضات بخوره توسرت واقعا نشون دادی مرد روزای سخت نیستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه گل‌محمدی را اخراج نکردن وزیر پرسپولیسی است

      • بدون نام

        ای اگر هر کس دیگه بود توی این وضعه . پرسپلیس رو ول می کرد

    • بدون نام

      کیسه با سه تا مهاجم میلیاردی با شانس مساوی کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ب بسم گل
        صدق آخر گل

    • بدون نام

      حقیقت رو گفت لعنت به رسول پناه

    • جابر

      تیمهای اروپایی همزمان تو چهار تا جام بازی می‌کنند اینقدر خسته میان پرسپولیس سه تا بازی تو آسیا انجام داد هنوز شش ماهه میکنم بچه ها هستن خوب برین دوسال دیگه بیان

    • jorj

      قرار بود مساوی بشه که شد

    • ۶۶۶۶۶۶۴۴۴۴

      متاسفم برای بعضی از هواداران تیم حریف که مربی محبوب تیم از مشکلاتش میگوید اینها کری وزیر و چهار سال گذشته رو عنوان میکنند خوب بیستر از این نوع هوادار توقع نیست چون چشم دیدن بازی خوب حریف را نمیسنجند فقط بلدن انگ به این و آن ببندند

    • بدون نام

      محمود از خوشحالی مساوی با پرسپولیس می خواست بال دربیاورد با این همه بازیکن

    • مهدی

      اقا یحیی فرافکنی نکن لطفن .تو با شناخت تیم رو تحویل گرفتی .تو حتی بلد نیستی تعویض کنی در حالیکه بازیکن هم داری چرا امثال اریا برزگر رو بازی نمیدی . اخه بیسواد جای نورالهی خط حمله س؟؟ هم داری اونو خراب میکنی هم تیمو. نمیتونی بازی بگیری از بازیکنات چون سوادشو نداری .بزار برو دیگه مو قشنگ

    • بدون نام

      آقای گلمحمدی بعنوان یک استقلالی همیشه وهمه جا ازشما بخاطر داشته های فنی شما حمایت کرده ام حتی معتقدم دراین دیدار شما برتربودین اما بایستی اشاره کنم دراین سالها که پرسپولیس قهرمان لیگ شده استقلال بیش از ده بازیکن خودش را ازدست داد که باعث تضعیف استقلال شد ایکاش شما اونورقضیه رو هم میدیدن بازیکنهایی که ازاستقلال جدا شدند عبارت اند ۱مامه تیام ۲ پاتوسی ۳ طارق همام ۴سید مجید حسینی ۵صیادمنش۶علی کریمی۷امید ابراهیمی۸کاوه رضایی۹بودوروف بلغاری ۱۰مهدی رحمتی۱۱پژمان منتظری و...

      پاسخ ها

      • فریده ازمیناب

        استقلال در پنج سال شش مربی عوض کردو پنج مدیر کاش یحیی گلمحمدی این موارد رو هم مدنظر قرارمیداد کاش روزهایی که استقلالی ها به مدیرعامل باشگاه یعنی توفیقی که بعدا معلوم شد پیمانکاره خط لوله نفت بوده وحتی یک عکس ورزشی هم با لباس ورزشی ازاودیده نشد معترض بودن یهدشلن میامد!

    • مجتبی

      بارها و بارها گفتیم اگر کمال نبود و عالیشاه بود پرسپولیس برنده از زمین خارج می شد یا بجای عبدی در پایان بازی از مهدی خانی یا برزگر استفاده می کرد نه رمضانی .

    • ابی دلان

      خب لنگی عزیز ۴سال این بلا رو سر اس اس اوردن تو کجا بودی لننننننننننگگگگگگگگگیییییییییی کثیف

    • بدون نام

      بابا بخدا قسم شماها خیلی رو دار هستید که همیشه اسم وزیر رو میارید همین پرسپولیس امروز شما رو کرده بود تو قوطی . لابد کار وزیر بوده . کار وزیر نگرفتن دو تا پنالتی آلومینیوم کار وزیر گل صد در صد نفت که مردود شد . کار وزیر اخراج نشدن غلامی ، مگرنه شما هیچ جوره حریف ما نبودید .

    • o

      شانس اوروی فکری مربی نبود اگه تعویض اشتباه بنفع شما نمیکرد مثل نیمه اول دفاع اتوبوسی میکردید

    • کامران

      آقای گل محمدی، ۲ بازیکن از دست دادی شاکی هستی؟ اونوقت که همه بازیکنای استقلال رو هر سال فراری میدادن چرا جیزی نمیگفتین.

    • ابوالفضل استقلالی

      حاجی واقعا عادت کردین به لطف های بیحساب وکتاب بابا مسعود واقعا یه کم بد نیست آدم نمک شناس باشه درمورد عارف ای کاش دقیقه یک اخراج میشد که تکلیف بدونیم چون دراین صورت شما اصلا گل نمیزدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نتیجه ی چهار سال سوزش

    • CR7

      یه ادم عاقل بیطرف میخوام حرفهای گل محمدی رو تعبیر کنه و توضیح بده که چطور یک سرمربی میتواند وزیر ورزش را تهدید کند
      یقینا این شخص که با اجبار و تهدید خود وزیر و مسیولین کشور به تیم خاص امده این
      را میداند که وزیر از قوای خودیست وگرنه هرگز جرات تهدید شخص اول ورزش را نداشت ..بابا مسعود حالا دیدی که نورچشمی شما چطور با تمام قباهت و جسارت تهدیدت میکند

    • سرخ

      درود بر یحیی عزیز.... سفت کن تا وزیر کیسه جاسوس استقلال را از هست مدیره دکتر کنه.
      ضمنا ایکاش تایم اضافه سه تعویض مصلحتی میکردی، تا کمر دشمنان پرسپولیس را میشکوندی

    • بدون نام

      بنده خداوزیرهرداشت ونداشت وحق دیگرتیمهارادادبه پیروزی بعد به وزیردستورهم می دهندتازه بایدوزیر اندنیاباجواب کارهای یکطرفه برای تیم پیروزی کرده وحق دیگران خورده پاسخ گوباشد

    • بدون نام

      چه عجب بالاخره یکی دهنشو باز کرد و درد پرسپولیس رو گفت دیدن نمیتونن حریف مردونه ای برای پرسپولیس باشن دستور دادن به رسولپناه تا این تیم رو از پا در بیاره حالا که کارت رو کردی دیگه چی میخوای که موندی البته هنوز هم با وجود همه ی نا مردی ها نتونستن از پس پرسپولیس بر بیان مربی شون از شوق تساوی آخر بازی نمیتونست جواب گزارشگر رو بده

    • بدون نام

      یحیی حق داره والاهه اگه بشار بود 3 گل میزد

    • بدون نام

      تعیین تکلیف برا بابا مسعودشون قبلش هم که شکوری رفت و داوری رو عوضش کرد

    • بدون نام

      تیم حکومتی یعنی لنگ شاید وزیر را عوض کند

    • rado

      شما باید اونوقت که آقای هدایتی و دیگران با پول دزدی برای شما بازیکن میخریدن و سکه شاباش میدادن و همزمان مربی و بازیکنان استقلال را فراری میدادن به یاد بیاری

    • بدون نام

      داوری ۱۰۰ درصد به نفع لنگ بود

    • بدون نام

      همه چیز بر میگرده به بابامسعود بقیش چرت و پرت گفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج