۱۰۷۹۷۱۳
۵۰۹۰
۵۰۹۰
پ

جزئیات درگیری اراذل و اوباش در قیطریه

پلیس امنیت پایتخت از دستگیری اراذل و اوباشی خبر داد که اقدام به درگیری و نزاع منجر به تخریب ساختمان در قیطریه تهران کرده بودند.

خبرگزاری فارس: رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عاملان درگیری و نزاع منجر به تخریب ساختمان و اموال خصوصی در محله قیطریه خبر داد و گفت:متهمان در کمتر از ۲۴ساعت شناسایی و به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ"غلامحسین زراعتکار"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: غروب روز یکشنبه مورخه۲۱دی ماه تعدادی از اراذل و اوباش شمال شهر تهران با استفاده از دودستگاه خودروی BMw و مزدا ۳ درحالیکه پلاک خودروها را مخدوش نموده بودند با حضور در یکی از محلات قیطریه با در دست داشتن الات و ادوات همراه(قمه و شمشیر) با انجام تحرکات و اقدامات اوباشگری به درب ساختمان یکی از شهروندان ساکن در این محل که ظاهرا از مدت ها قبل با وی خصومت شخصی داشته اند حمله ور شدند

وی گفت:این افراد پس از ایجاد رعب و وحشت اقدام به تخریب و شکستن شیشه های درب ورودی ساختمان و لابی من و ورود به واحد منزل شاکی را داشتند که در همین راستا قبل از این اقدام مجرمانه به جهت اطلاع به پلیس۱۱۰ از محل متواری می شوند.

وی افزود:با توجه به شکایت شاکی و گزارشات مردمی ،نتیجه تحقیقات صورت گرفته طی گردشکاری به مرجع قضایی ارسال و دستورات لازم اخذ و در ادامه روند رسیدگی پرونده بلافاصله با همکاری شاکی،هویت متهمان پرونده شناسایی شد.

سرهنگ زراعتکار تصریح کرد: در فاصله کمتر از ۲۴ساعت ۳نفر از متهمان اصلی این پرونده در مخفیگاهشان در حوالی الهیه در یک عملیات ضربتی در حالی که قصد فرار از چنگ ماموران را داشتند ،دستگیر و به پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه متهمان این پرونده دارای چندین فقره سابقه شرارت و شرب و خمر و مشارکت در نگهداری مشروبات الکلی هستند، گفت: افراد دستگیر شده در اظهاراتشان به بزه ارتکابی اعتراف کرده و انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را گرفتن زهر چشم از شاکی به علت کینه و اختلاف چندین و چندساله با وی و خانواده اش ذکر کردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با قرار وثیقه میلیاردی روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج