جاباما
۱۰۷۹۸۴۹
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

ادعای عجیب وکیل میلیچ درباره گاف بزرگ استقلال!

طبق برنامه قرار بود خانواده هروویه میلیچ پس از سپری کردن تعطیلات کریسمس بامداد سه‌شنبه ایران را ترک کنند، اما میلیچ هم همراه آن‌ها ایران را ترک کرد!

روزنامه خراسان: طبق برنامه قرار بود خانواده هروویه میلیچ پس از سپری کردن تعطیلات کریسمس بامداد سه‌شنبه ایران را ترک کنند اما میلیچ هم همراه آن‌ها ایران را ترک کرد! پس از پایان دربی، میلیچ که بازی نکرد اولین نفری بود که ورزشگاه آزادی را ترک کرد اما کمتر کسی فکر می‌کرد این عجله برای رسیدن به پرواز و رفتن از ایران است.

او با این‌که در پایان دربی یک استوری حمایتی از استقلال منتشر کرد اما درست مثل آندره‌آ استراماچونی در حالی که هنوز شادی آبی‌ها از تساوی شدن دربی تمام نشده بود، کامشان را تلخ کرد. میلیچ که گذرنامه‌اش در اختیار خودش بوده به همراه خانواده‌اش ایران را ترک کرد تا شایعاتی از جمله فسخ قرارداد این بازیکن کروات با باشگاه استقلال مطرح شود؛ شایعه‌ای که البته ساعاتی بعد با اظهارات مسئولان باشگاه درباره هشدار وکیل او به دلیل عدم پرداخت مطالباتش و گذشت بیش از ۲ ماه از آخرین پرداختی به این مدافع کروات به واقعیت تبدیل شد و ظاهرا استقلالی‌ها باید مثل استراماچونی قید او را هم بزنند تا شیخ دیاباته تنها باقی‌مانده از تیم مرد ایتالیایی در اردوگاه آبی باشد.

البته هیچ بعید نیست او هم با ادامه این وضعیت و نیمکت‌نشینی و مشکلات مالی استقلال راه میلیچ را در پیش بگیرد. میلیچ در چند هفته اخیر سوژه رسانه‌های ورزشی بود. او پس از چند بازی که به نیمکت دوخته شد در پایان دیدار استقلال و گل‌گهر یک پست انتقادی در اینستاگرام منتشر کرد که همان باعث شد فکری او را از حضور در تمرین منع کند و در اختیار کمیته انضباطی قرار دهد.

کمیته انضباطی برگزار شد و میلیچ با عذرخواهی برگشت و در حالی که تصور می‌شد با توجه به آماده نبودن نادری او در دربی فیکس باشد اما باز هم نیمکت‌نشین بود. با این حال کمتر کسی فکرش را می‌کرد پایان دربی پایان کار میلیچ در استقلال باشد. حالا با توجه به شواهد و صحبت‌های حجت نظری، عضو هیئت‌مدیره و سخنگوی باشگاه و وکیلش باید منتظر فسخ قرارداد او بود و یک پرونده شکایت هم به شکایت‌های خارجی علیه استقلال در فیفا اضافه خواهد شد.

حجت نظری در پایان جلسه هیئت‌مدیره درباره خروج هروویه میلیچ از ایران و این‌که آیا قرار است قرارداد طرفین دوستانه فسخ شود، گفت: «ما صبح مطلع شدیم که آقای میلیچ ایران را ترک کردند. به نظرمان می‌رسد که او برنامه‌ای برای خروج از ایران داشته است. این امکان وجود ندارد که ۲ ساعت بعد از دربی بلیت تهیه کند و از ایران برود. به نظرمان اگر او در دربی هم بازی می‌کرد، از ایران می‌رفت. هنوز از فسخ خبر ندارم اما قبلا هشدار داده بود. ما طبق مستندات به او پاسخ داده بودیم.

هنوز فسخی انجام نشده است. الان دقیقا ۲ ماه است که او مبلغی نگرفته. این موضوع نسبت به مطالبات ما به سایر بازیکنان خیلی کمتر است.» عضو هیئت‌مدیره استقلال شایعه اعلام بی‌نیازی به میلیچ از سوی محمود فکری به باشگاه را قویا رد کرد و درباره این‌که آیا شایعه دوپینگ میلیچ در روزهای گذشته موجب جدایی او بوده، گفت: «اجازه دهید درباره دوپینگ صحبت نکنم چون تستی گرفته نشده است.» پس از آن میلیچ درباره علت سفر ناگهانی‌اش به تسنیم توضیحاتی داد که البته مبهم بود: «اکنون زمان مناسبی برای مصاحبه کردن نیست اما باید بگویم که با قلبی آکنده از درد و ناراحتی زیاد به خانه برمی‌گردم.

همیشه به وظیفه‌ام عمل کرده‌ و به تیم استقلال و پیراهن این تیم متعهد بوده‌ام.» هافبک کروات آبی‌پوشان تهرانی درباره شایعاتی که در خصوص وی مطرح شده از جمله شایعه دوپینگش اظهار داشت: «رسانه‌ها هم می‌توانند چیزهای خوب و بدی بنویسند اما من هیچگاه کار اشتباهی انجام نداده‌ و همیشه به خاطر باشگاه استقلال جنگیده‌ام.» او با گفتن جمله فقط استقلال، ترجیح داد بیشتر از این در خصوص شرایط کنونی‌اش صحبت نکند. در ادامه هم وکیل میلیچ به موضوع ورود کرد.

داریو بوشیچ گفت: «هر بازیکنی که بیشتر از ۲ ماه قراردادش را دریافت نکرده باشد، می‌تواند در فیفا به حقش برسد و با توجه به مطالباتی که میلیچ از استقلال دارد این بازیکن می‌تواند با شکایت طلب خود را بگیرد. میلیچ به دنبال تمدید قراردادش با استقلال بود و منتظر بود تا قراردادش را تمدید کنند اما گویا تمایلی برای تمدید قرارداد او وجود نداشت و با این شرایط این بازیکن از استقلال جدا شد. من شنیده‌ام با نیمکت‌نشین کردن این بازیکن به دنبال پایین آوردن مبلغ قراردادش برای تمدید قرارداد بودند که به هر حال میلیچ از این شرایط ناراضی بود و ایران را ترک کرد.»

اگر ادعای وکیل میلیچ واقعیت داشته باشد مدیریت و کادر فنی باشگاه گاف بزرگی داده‌اند و قطعا هواداران استقلال و پیشکسوتان باشگاه مقابل این اتفاق سکوت نخواهند کرد هرچند پیش از این هم زمزمه‌هایی مبنی بر لج و لجبازی فکری با میلیچ به گوش می‌رسید! استقلال در حالی که میلیچ برای تمدید قرارداد پیش‌قدم شده بود و باشگاه به خاطر مصوبه ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی باید تلاش بیشتری برای میلیچ و دیاباته و تمدید قرارداد آن‌ها می‌کرد به راحتی یکی از آن‌ها را از دست داده و بعید است بازیکن کروات دیگر برگردد.

از طرفی با جدایی او پرونده جدیدی در فیفا علیه استقلال باز خواهد شد در حالی که هنوز طلب هنگفت استراماچونی پرداخت نشده است. به نظر می‌رسد خارجی‌ستیزی که با حضور مرفاوی و مظلومی کنار فکری درباره‌اش هشدار داده شده بود در حال انجام است و مثل ۷، ۸ پرونده قبلی که در دوره مربیگری مظلومی و مرفاوی با کنار گذاشتن خارجی‌ها علیه استقلال باز شد و خسارت هنگفتی وارد کرد این بار هم با رفتن میلیچ کلید خورده و هواداران حق دارند نگران جدایی ناگهانی شیخ دیاباته هم باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت بر مرفاوی و مظلومی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جک تری دی

      • ب

        لعنت به فکری که با لجبازی حتی تو
        دربی هم میلیچ و کنار گذاشت.
        بهترین دفاع لیگ و که با خانواده اومده
        بود چند فصل بمونه ،فراری دادند.
        شاید چون با خانواده اومده بود فکر کردن
        صد در صد میمونه پس نیمکت نشین باشه
        تو قرارداد تخفیف میگیریم...
        لعنت به هر چی آدم نفهم و احمقه،،،،

    • mj

      ماست مالی،دوپینگ،ملیچ،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما لنگیا با چه مدرکی میگید میلیچ دوپینگ کرده

      • مراد

        مدرکشون زبون درازشون و بی منطقیشونه

      • حمید پرسپولیسی

        مدرک سابقه شما در دوپینگ .فرناز رو که یادتون هست و اعتراف بازیکنتون به دوپینگ رو

    • زنده باد پرسپولیس

      بدبخت شما با چه مدرکی میگید سید دوپینگ کرده

    • بدون نام..اس اس

      آقای فکر لجبازی شما با بازکن نزدیک بود اسقلال به پیروزی ببازد. گذاشتن بازکن نا آمده به جای باز کن آماده ...

    • بدون نام

      حاج محمود فکر کنم دشمن پاتک کرده !

    • رزمنده ای استقلالی هشت سال دفاع مقدس

      حاج محمود عقب نشینی نکنیا حاج محمود تو سنگر بمون ما پشتیبانی میکنیم

    • پرسپولیس بی همتا

      ماستمالی، دوپینگ ، جک تری دی ،
      مکتب کثیف آل لجن کیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج