۱۰۸۰۱۰۳
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

۱۹ سارق مسلح در دزفول شناسایی و دستگیر شدند

دادستان دزفول گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و در عملیاتی هدفمند و ضربتی، ۱۹ سارق مسلح و یک قاتل و همدستانش در شهرستان دزفول شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: منصور محمدی خباز، دادستان دزفول عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان ظرف هفته گذشته و در عملیاتی هدفمند و ضربتی، ۱۹ سارق مسلح، منازل، باغات، خودرو، موتورسیکلت و متجاوز به عنف در قالب هشت باند و یک قاتل به همراه دو همدست وی در سطح شهرستان دزفول شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: سارقان دستگیر شده در این عملیات، بزهکاران سابقه‌داری هستند که اغلب به صورت مسلحانه اقدام به سرقت از منازل، باغات و موتورسیکلت می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول با بیان اینکه برای دستگیری این افراد و کشف اموال مسروقه ۲۵ حکم ورود به منزل و مخفیگاه صادر شده است، گفت: از مخفیگاه سارقان تعداد سه قبضه اسلحه شکاری، چهار قبضه اسلحه جنگی کلاشنیکف، سه تیغه قمه، ۳۵۰ لیتر مشروبات الکلی، سه دستگاه موبایل سرقتی و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

محمدی خباز عنوان کرد: همچنین در عملیاتی جداگانه با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی یک قاتل به همراه دو نفر همدستش که در سال ۹۸ که مرتکب قتل شده بودند، دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: سال گذشته مفقود شدن یک مرد ۴۳ ساله به پلیس و سپس به دادسرا گزارش شد و پنج روز پس از مفقود شدن فرد مذکور، خودروی وی به صورت سوخته در حاشیه یکی از شهرهای استان پیدا شد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول بیان کرد: پس از دستگیری این قاتل، وی و همدستانش که هویتی معلوم داشتند، به قتل فرد مفقود شده با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف کردند.

محمدی خباز اضافه کرد: قطعاً برای بالا بردن ضریب امنیت شهرستان دزفول و افزایش امنیت در سطح جامعه دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با قدرت هرچه تمام با هنجارشکنان و مخلان امنیت برخورد قانونی خواهد کرد.

وی تأکید کرد: خط قرمز دادسرای عمومی و انقلاب دزفول، امنیت جامعه است که بر همین اساس با برهم زنندگان آن به شدت برخورد قانونی می‌شود و به عنوان دادستان دزفول به صورت تمام قد از حقوق عامه مردم این شهرستان دفاع خواهم کرد.

وی گفت: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی دزفول با انسجام کامل و بدون هیچ اغماضی با مخلان نظم و امنیت اجتماعی برخورد خواهند کرد و هیچ نقطه امنی برای افراد وجود نداشته و با هوشیاری مأموران انتظامی دستگیر و به دست قانون سپرده می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا اعدام نمیشن

    • کاظم نصیری از تبریز

      کم هست واقعا کم هست چون تواین گرونی باید رقم دزدهای عزیز مون ۳رقمی باشه البته منم خودم تشریف دارم اهالی این خانواده هستم ..ولی باید یا گرونی رو تحمل کرده عدد سه رقمی رو داشته باشیم یا گرونی برگرده عقب مثلا بنزین یشه هزار تومان

    • بدون نام

      بیایید روستای ما .دزد ومعتادها چیزی برای ما نگذاشتند موتورپمپ آب.فنس وحصار وپایهای آهنی تمام باغها رادزیدند هرچی هم شکایت کردیم اینگار نه اینگار

    • آقا توحید از تهران

      کلن دزفول مگه چقدر جمعیت داره که انقدر سارق مسلح داره

    • همتی

      دزدان مسلح رو اعدام کنند . تا درس عبرت بقیه بشن

    • قنبر

      چه خبره!! نکته ما کارخانه تولید سارق داریم،
      آقای محترم حداقل یک دست اینها را قطع کنید یا لااقل مجازات شدیدی اعمال کنید،
      دست نیروی انتظامی شجاع و دلیر درد نکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج