جاباما
۱۰۸۰۸۲۱
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

دستور جدید ترامپ به سنتکام درباره اسرائیل

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، به هدف تحریک همکاری عربی – اسرائیلی علیه ایران در خاورمیانه، فرمان تحول نظامی صادر کرده است. این روزنامه آمریکایی یادآور شد: مسئولیت نظامی آمریکا در قبال اسرائیل همواره و تا پیش از این به فرماندهی اروپایی آن سپرده می شد در حالی که چنین اقدامی، ژنرال های آمریکایی در خاورمیانه را قادر می سازد که با کشورهای عربی بدون ارتباط نزدیک آنها با اسرائیل که- در آن زمان در جهان عرب دشمن تلقی می شد- تعامل داشته باشند.

شفقنا: روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، به هدف تحریک همکاری عربی - اسرائیلی علیه ایران در خاورمیانه، فرمان تحول نظامی صادر کرده است.

به گزارش آرتی عربی؛ مسؤولان آمریکایی گفتند: ترامپ در آخرین روزهای حضور خود در کاخ سفید و در راستای سازماندهی مجدد ساختار دفاعی آمریکا- که برای مدت طولانی گروه های طرفدار اسرائیل مشوق انجام آن به منظور همکاری برای مقابله با ایران بوده اند- فرمان داده که فرماندهی نظامی ایالات متحده در خاورمیانه گسترش یابد و اسرائیل را شامل شود.

دستور جدید ترامپ به سنتکام درباره اسرائیل

به نوشته این روزنامه ، این اقدام بدان معناست که فرماندهی مرکزی آمریکا بر سیاست نظامی این کشور که اسرائیل و کشورهای عربی را شامل می شود، نظارت خواهد کرد و این نشانگر خروج از ساختار فرماندهی ارتش آمریکا در ده سال اخیر است که به دلیل اختلاف اسرائیل و برخی متحدان عرب پنتاگون پی ریزی شده بود.

این اقدام همچنین تازه ترین اقدام دولت ترامپ به منظور شکل دهی دستور کار امنیت ملی است که دولت جو بایدن رئیس جمهور منتخب به ارث خواهد برد.

این روزنامه گزارش داد: ترامپ اخیرا این تغییر را ایجاد کرده است، اما هنوز اعلام نشده است. یک مقام در دولت بایدن از اظهار نظر در باره این خبر خود داری کرد.

این روزنامه آمریکایی یادآور شد: مسئولیت نظامی آمریکا در قبال اسرائیل همواره و تا پیش از این به فرماندهی اروپایی آن سپرده می شد در حالی که چنین اقدامی، ژنرال های آمریکایی در خاورمیانه را قادر می سازد که با کشورهای عربی بدون ارتباط نزدیک آنها با اسرائیل که- در آن زمان در جهان عرب دشمن تلقی می شد- تعامل داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      ترامپ خدا به گل گرم بکوبت
      انشاالله سرت رو از پشت گوش تا گوش میبریم

    • محمد هادی

      هم اکنون بیش بیش ۲۵۰۰۰ نظامی فقط در واشنگتن مستقر هستند که تعداد نظامیان آمریکایی در هر کشوری بیشتر است.
      حالا هر چقدر باشند بهتر،رزمایس دیروز سپاه را که دیدم کلا ترسم از آمریکا و اسرائیل و ناتو ریخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج