۱۰۸۰۸۹۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

در دنیای غرغروها، نویدکیا باشید

سرمربی سپاهان در پایان بازی تیمش برابر پیکان برخلاف عادت همکارانش بهانه گرفتن را سرزنش کرد.

خبرآنلاین: سرمربی سپاهان در پایان بازی تیمش برابر پیکان برخلاف عادت همکارانش بهانه گرفتن را سرزنش کرد.

تیم فوتبال سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر برابر پیکان به میدان رفت و با نتیجه ۲ بر یک برابر این تیم به برتری رسید تا به رده سوم جدول رده بندی صعود کند.

در حالی که مربیان حتی اگر برنده هم باشند تلاش می کنند در نشست خبری بعد از بازی هایشان به اندازه کافی از مظلومیت تیم شان بگویند و زمین و آسمان را به هم بدوزند، محرم نوید کیا سرمربی سپاهان رفتار دیگری در پیش گرفت.

او بعد از پایان مسابقه درباره فاصله ۱۰ روزه بین بازی های سپاهان گفت: از روز اولی که به سپاهان آمدم و با همه همکارانم و مسئولان باشگاه صحبت کردم، آدمی نیستم که دنبال بهانه باشم. . اگر فدراسیون برای ما ۱۰ روز یک بار بازی ‌می‌گذارد، ما باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. درست است؛ برای تیم‌هایی که بیشتر از ۷ روز بازی نمی کنند، نگه داشتن تیم سخت است. کما اینکه بعضی از تیم‌ها ۱۰تا۱۴ روز تا بازی بعدی فاصله دارند. درست است کار مقداری سخت می‌شود و از شرایط ایده‌آل دور می‌شوند. اما برنامه ریزی ما مربیان باید دقیق‌تر باشد تا بتوانیم شرایط بهتری را برای تیم‌هایمان فراهم کنیم.

او هم چنین درباره پیکان گفت: چیزی که در فوتبال ما باب شده؛ وقتی تیم‌ها می‌بازند به سرمربی حریف تبریک می‌گویند اما باید به پیکان به خاطر بازی نیمه اول‌شان تبریک بگویم. آنها فوق‌العاده بودند، احساس کردم اگر این را نگویم در حق این تیم اجحاف می‌شود.

این جملات محرم نویدکیا برای فوتبال ایران کاملا غریبه است؛ برای فوتبالی که چه بازنده باشی چه برنده باید بهانه پیدا کنی و حداقل یکی دو نفر را مورد سرزنش قرار دهی، این طرز صحبت کردن کاملا بیگانه است و این یک امتیاز مثبت برای این سرمربی است.

نوید کیا در دوران بازیگری هم بازیکنی آرام بود و همه امیدوار هستند این شیوه رفتاری محرم در ادامه مربی گری او ادامه داشته باشد و این مربی جوان به سرنوشت مربیان غرغروی لیگ دچار نشوند و همین طور متین و آرام بماند؛ هرچند برخی معتقدند مربیان بدون هیاهو سرانجام خوبی در فوتبال ایران ندارند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا همیشه به عنوان یک پرسپولیسی عاشق محرم نویدکیا بودم چه از لحاظ شخصیتی وچه از لحاظ فوتبالی .سپاهان باید به خودش بباله.مطمئن باشید محرم همیشه همینجوری می مونه .

    • بدون نام

      آدم بسیار با شخصیتی است این را می توان در رفتار،گفتار و کردارش به وضوح دید، تبریک به مردم اصفهان خصوصا سپاهان، و تبریک ویژه به خانواده اش که چنین فرزند میگوئیم تحویل جامعه داده اند،یادم در زمان بازیگری در سپاهان وقتی مصدوم شده بود و برای درمان وجراحی به آلمان رفته بود و تا مدتی بازی نمی کرد نصف قراردادش را به سپاهان بخشیده بود. امیدواریم قدرش را بدانند.

    • بدون نام

      عوضش هیچی نمیگه فدراسیون لنگی بازی همه تیمها را ۱۰ روزه کرده که لنگ سر یک هفته بازی کنه وخسته نشه ولی همه تیمها از فرم برن بیرون مرگ بر فدراسیون لنگی

    • بدون نام

      در دنیای محمود کتری ها شما یحیی گل محمدی و محرم نویدکیا باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج