جاباما
۱۰۸۱۲۱۰
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

ماجرای «هفت‌خوان» پیش‌روی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس که نتوانسته از دیدارهای عقب افتاده‌اش برای رسیدن به بالای جدول استفاده مطلوبی ببرد، یک بار دیگر این فرصت را دارد که با عبور موفق از هفت خوان به جمع مدعیان اضافه شود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس که نتوانسته از دیدارهای عقب افتاده‌اش برای رسیدن به بالای جدول استفاده مطلوبی ببرد، یک بار دیگر این فرصت را دارد که با عبور موفق از هفت خوان به جمع مدعیان اضافه شود.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهار قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر شرایط خوبی در فصل جاری این رقابت‌ها ندارد. سرخپوشان پایتخت پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا چهار تساوی متوالی در لیگ برتر کسب کردند تا در پایان هشت دیدار ابتدایی خود تنها ۱۲ امتیاز کسب کنند.

شاگردان یحیی گل محمدی که حالا باید خود را برای کشیدن به رده‌های بالای جدول آماده کنند با تقویمی فشرده در زمستان سال جاری روبرو هستند.

سرخپوشان تهرانی روز دوشنبه هفته جاری ۲۹ دی ماه با فولاد خوزستان بازی می‌کنند. این تیم سپس میهمان آلومینیوم اراک در ششم بهمن ماه خواهد بود و بلافاصله باید به تهران بازگردد تا ۱۱ بهمن با ماشین سازی تبریز بازی کند.

سرخ‌های پایتخت سپس به تبریز می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر را مقابل تراکتور تبریز در تاریخ ۱۶ بهمن برگزار کنند.

شاگردان یحیی در ادامه سفرهای خود باید بار دیگر به پایتخت بازگشته و با پیکان بازی کنند. دیداری که ۲۶ بهمن ماه انجام می‌شود و سرخ‌ها آخرین بازی دور رفت خود را مقابل گل گهرسیرجان در اول اسفند برگزار خواهند کرد.

هفت خوان سخت پرسپولیس در زمستان فوتبال باشگاهی ایران که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای برای سرخ‌ها در لیگ برتر داشته باشد. دیدارهایی که تک تک امتیازاتش نقشی ویژه در جایگاه قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر دارد.

شاید ۲۱ امتیاز باقیمانده بازی‌های پرسپولیس تا پایان دور رفت رقابت‌های فصل جاری در ادامه حضور برخی اعضای این تیم نیز نقش خود را ایفا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      امسال آخرین سال وزارت سلطانی فره . ایشون برای تطهیر خودشم که باشه میخواد امسال بابا مسعود استقلالیا باشه . پس بهتره پیروزی امسال به کل قهرمانی رو از سرش بیرون کنه .ولی خداییش قدر بابا مسعودتون رو بدونین چون اندازه چهل سال براتون مقام آوورد . #بابا_مسعود

    • علی

      تقویم فشرده؟هفت تا ده روز بین بازی های سوگولی فاصله است بعد طرف میگه تقویم فشرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره هفت ضربدر ده میشه ۳۳

    • m666666

      چه فشرده باشه چه بی فشرده بازم پرسپولیس قهرمانه❤

    • اس_ اس

      بازی اول ۲۹ دی بازی دوم ۶ بهمن و بازی سوم ۱۱ بهمن به این فاصله زمانی میگن فشرده ؟ بهتر نیست مثل پارسال با یه سه بر صفر کردن در مقابل سپاهان این تیم را از کورس قهرمانی خارج کردن امسال هم همین کار رو بکنید تا دوباره تیم حکومتی قهرمان شه ..البته خارج کردن استقلال از کورس قهرمانی که کار خیلی ساده ای هست چون
      تمامی ارکان این تیم دست بابا مسعود شماست ....فقط ایکی ثانیه برای وزیر وقت میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج