جاباما
۱۰۸۱۳۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صعود تاتنهام به رده چهارم با پیروزی مقابل شفیلد

دیدار‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خارج از خانه تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو مقابل شفیلدیونایتد پیگیری شد.

خبرگزاری تسنیم: دیدار‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خارج از خانه تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو مقابل شفیلدیونایتد پیگیری شد.

صعود تاتنهام به رده چهارم با پیروزی مقابل شفیلد

در ادامه بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز (یکشنبه) تیم فوتبال تاتنهام موفق شد میزبان قعر جدولی خود تیم شفیلدیونایتد را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

سرژ اوریر در دقیقه 5، هری کین در دقیقه 40 و تانگوی اندومبله در دقیقه 62 برای تاتنهام گلزنی کردند و دیوید مک‌گلدریک در دقیقه 59 تنها گل شفیلد را زد.

تاتنهام با کسب نهمین پیروزی در هجدهمین بازی خود، 33 امتیازی شد تا با سبقت از تیم‌های منچسترسیتی و اورتون که به ترتیب 16 و 17 بازی انجام داده‌اند، موقتاً به رده چهارم جدول صعود کند. شفیلدیونایتد نیز همچنان با پنج امتیاز قعرنشین است.

امشب سه بازی دیگر در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در مهمترین آنها از ساعت 20 به وقت تهران دو رقیب سنتی فوتبال جزیره، تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می‌روند.

در دیگر بازی‌ها از ساعت 22:45 منچسترسیتی از کریستال پالاس پذیرایی می‌کند و از ساعت 23:30 آرسنال میزبان نیوکاسل خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج