جاباما
۱۰۸۱۶۴۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

استقلال مدیری می‌خواهد که دروغ نگوید

مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال با بیان اینکه آبی پوشان نباید اشتباهات دربی را تکرار کنند گفت: دیدار با تراکتور یکی از بازی‌های سخت استقلال است.

خبرگزاری مهر: مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال با بیان اینکه آبی پوشان نباید اشتباهات دربی را تکرار کنند گفت: دیدار با تراکتور یکی از بازیهای سخت استقلال است.

کریم بوستانی در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال برابر تراکتور گفت: تراکتور با آمدن شجاعی به عنوان سرمربی نتایج خوبی گرفت. آنها نمی‌خواهند در تبریز سه امتیاز را از دست بدهند و می‌دانند با گرفتن این سه امتیاز به صدر جدول نزدیک تر خواهند شد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: آبی پوشان هم باید بدانند که در دیدار برابر تراکتور، اشتباهات دربی را تکرار نکنند زیرا مطمئناً به دردسر خواهند افتاد. استقلال باید با آرامش و بدون استرس برابر تراکتور به میدان برود تا بتواند به سه امتیاز این بازی دست پیدا کند.

بوستانی افزود: استقلال و پرسپولیس این روزها درگیر اتفاقاتی هستند که توسط مدیران آنها به وجود می‌آید. در چند روز گذشته یحیی گل محمدی اختلافاتش را علنی کرد. در زمان گذشته هم مدیرانی بودند که فقط دروغ گفتند و تنها به دنبال منافعشان بودند. من مبلغ ۲۶۰ میلیون از باشگاه استقلال طلبکار بودم. افتخاری و توفیقی که آن زمان مسئولیت باشگاه را برعهده داشتند به من گفتند که ۱۶۰ میلیون آن را ببخش و مابقی را در سه قسط پرداخت می‌کنیم و اگر در پرداخت قسط‌ها تأخیری افتاد ما خود را موظف می‌دانیم پول شما را کاملاً پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: من به دلیل اعتمادی که داشتم این کار را انجام دادم. قسط اول پرداخت شد اما در قسط دوم تأخیر زیادی به وجود آمد و درست بعد از این موضوع بود که مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان برای من مالیات آمد، ممنوع الخروج شدم و چون کارمند دولت بودم اجازه استفاده از دسته چک خودم را نداشتم و ضرر بسیاری به خاطر دروغ گویی این آقایان به من وارد شد.

مربی سابق دروازه بان های استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم دیگر شاهد وجود چنین مدیرانی در استقلال نباشیم و مدیرانی به استقلال بیایند که برای این تیم کار کنند و دنبال دروغگویی نباشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچ کدوم از مسئولین پاک نسستند فقط به فکر خودشونو عشقو حالشون هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج