۱۰۸۱۶۵۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

اتاق فکر پرسپولیس، استقلال را به حاشیه می‌برد

سخنگو و عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: اراده باشگاه برای تغییر سرمربی و کادرفنی که هیچ حدی از واقعیت نداشته و ندارد.

خبرورزشی: سخنگو و عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: اراده باشگاه برای تغییر سرمربی و کادرفنی که هیچ حدی از واقعیت نداشته و ندارد.

طی چند روز گذشته شایعات زیادی درباره برکناری محمود فکری سرمربی استقلال از این تیم درصورت ناکامی در تبریز و در دیدار مقابل تراکتور منتشر شده و این درحالی است که اگرچه آبی‌ها با سپری شدن یک‌سوم از رقابت‌های لیگ امسال شاید همچنان از ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند که با برتری تاکتیکی همراه باشد عاجز هستند اما در شرایطی که یکی از نقاط ضعف استقلال طی همه این سال‌ها شروع ضعیف فصل بوده که همواره این تیم را از رسیدن به قهرمانی دور کرده، این تیم در این فصل یکی از بهترین شروع ‌های خود را تجربه کرده تا از این لحاظ فعلا یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی تا اینجای کار معرفی شود.

این شایعه‌ها یعنی تغییر و تحول در کادرفنی البته توسط هیئت‌مدیره استقلال طی یکی، دو روز اخیر در فضای مجازی تکذیب شد اما برای پی بردن به اصل داستان و اینکه سرمنشأ این حواشی کجاست با سخنگو و عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال به صحبت پرداختیم. گفت‌وگو با حجت نظری را در ادامه می‌خوانید.

از شایعات روزهای اخیر پیرامون باشگاه استقلال صحبت‌مان را آغاز کنیم. البته با یک استوری حمایتی شما و اعضای هیئت‌مدیره حمایت‌تان را از کادرفنی و شخص محمود فکری نشان دادید. سرمنشأ این شایعات کجاست؟
در روزهای اخیر باشگاه رقیب سنتی ما یعنی پرسپولیس دچار بحران‌هایی شد که فکر می‌کنم بعضی از عزیزان رسانه‌ای که شاید به این تیم علاقه دارند تلاش کردند با بردن استقلال به حاشیه، حواشی تیم محبوب خود را تا حد قابل‌توجهی کمرنگ کنند. بنابراین به‌نظر من عمده بحث‌هایی که پیرامون تغییر سرمربی و کادرفنی یا اخبار حاشیه‌ای دیگری که حول‌وحوش باشگاه استقلال می‌چرخد از همین اتاق فکر نشأت می‌گیرد.

ولی بسیاری از رسانه‌های استقلالی هم به این موضوع پرداختند و روی این شایعات صحه گذاشتند!

مطمئنا اگر خبرنگاران یا فعالان مجازی استقلالی به این فضا دامن می‌زنند باید در علاقه آنها به استقلال شک کرد و حداقل اینکه باید به این موضوع قائل باشیم که آنها درکنار علاقه‌شان به استقلال علایق دیگری هم دارند که برخی مواقع ممکن است نسبت به علاقه‌شان به استقلال ترجیح پیدا کند.

پس همه این صحبت‌ها و حواشی شایعه هستند؟

در چند روز اخیر ما اخبار زیادی را پیرامون استقلال شنیدیم که عمده آنها یا خبرسازی بود یا اساسا خبر مربوط به زمان حال نبوده و در گذشته به‌وقوع پیوسته بوده و حالا دوباره برای به حاشیه بردن استقلال منتشر شده است، مثل خبر رای فیفا که درخصوص شکایت نیکولای بودوروف مطرح شد که این موضوع اصلا خبر جدیدی نبود و مربوط به چندماه پیش بود، منتها به‌نظر من با یک شیطنتی دوباره این خبر مطرح و تلاش شد استقلال را وارد حاشیه و یک درگیری جدید کند.

اخبار برکناری فکری یا مذاکره با گزینه‌های دیگر چطور؟

اخباری از این دست که از اساس هیچ حدی از واقعیت نداشته و از بیخ و بن شایعه بوده، مثل همین اراده باشگاه برای تغییر سرمربی و کادرفنی که هیچ حدی از واقعیت نداشته و ندارد. بنابراین انتظارم از هوادار هوشمند و هوشیار استقلال این است که این‌گونه خبرسازی‌ها را باور نکرده و به این فضاسازی‌ها اعتماد نکند و همه انرژی و تلاش خود را برای حمایت از استقلال به‌کار ببرند. ما شرایط خوبی را در جدول داریم و نتایج خوبی را هم تا اینجای فصل کسب کرده‌ایم و مطمئنیم با حمایت تمام آبی‌دلان و به‌کار بستن اتحاد آبی حتما می‌توانیم پایان فصل بهترین نتیجه را برای استقلال رقم بزنیم و مطمئنا نه فقط قهرمانی در لیگ برتر و جام‌حذفی بلکه اتفاقات خوبی را نیز در آسیا هم می‌توانیم انتظار بکشیم.

یعنی هیچ اولتیماتومی برای فکری در کار نیست؟

اصلا و ابدا نه در هیئت‌مدیره و در بین خودمان چنین صحبتی را مطرح کرده‌ایم و نه با مدیرعامل در این مورد صحبتی شده و نه حتی با شخص آقای فکری تا به‌امروز هیچ حرفی در این خصوص زده شده است.

صحبت پایانی؟

برای استقلال در دیدار امروز مقابل تراکتور آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تیم با ارائه یک بازی روان و زیبا با کسب هر ۳امتیاز به تهران بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما پرسپولیسیها که از همانروز اول از مربیگری فکری حمایت کامل داشته و خواستار حفظ او بودیم.
      پس چرا دروغ میگین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازقدیم گفتن کافر همه رابه کیش خود پندارد
        چون خودشون اسطوره هوچی گری هستندوهروقت میخوان باکثافت بازی نتیجه بگیرن واسه تیمهای دیگه حاشیه درست میکنن فکرمیکنن همه مثل خودشونن وگرنه ماازخدامونه محمودفحاش توچوستقلال بمونه که هیچ تکنیک وتاکتیکی نداره والا بخدا

    • ترابی

      ازدرب پشتی بایدبره
      کیسه بی خاصیت فقط بدردحمام قدیم میخورد

    • پرسپولیس بی همتا

      مثل همیشه هوچی گر
      پرسپولیس کبیر حمایت همه جانبه خود را از محمودخان کارکشته اعلام کرده است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج