۱۰۸۲۳۷۷
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

سکوت سرخ‌ها نشان از رضایت نیست

باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها مورد هجمه اکثر تیم‌های لیگ برتری قرار گرفته نسبت به اظهارات سرپرست تیم فوتبال استقلال شاکی هستند، اما فعلا نمی‌خواهند به طور رسمی واکنشی نشان دهند.

خبرگزاری فارس: باشگاه پرسپولیس که این روزها مورد هجمه اکثر تیم های لیگ برتری قرار گرفته نسبت به اظهارات سرپرست تیم فوتبال استقلال شاکی هستند اما فعلا نمی خواهند به طور رسمی واکنشی نشان دهند.

پرویز مظلومی روز گذشته در انتقاد نسبت به برنامه‌ریزی بازی‌های استقلال در لیگ برتر در مصاحبه با سایت رسمی این باشگاه گفت: اکنون پرسپولیس در جدول دو دیدار کمتر دارد اما برنامه مسابقات به شکلی است که این تیم هفته‌ای یک بازی انجام می‌دهد و ما هر ۵ روز یک بازی و همین سبب اعتراض هواداران ما و سایر تیم‌ها شده و اعتقاد دارند عدالت برقرار نمی‌شود. اکنون شرایط جدول به شکلی است که همه بازی‌های ما زودتر از پرسپولیس بوده و این تیم با آگاهی از نتیجه استقلال به مصاف حریفانش می‌رود.

این اظهار نظر پرویز مظلومی در حالی صورت گرفت که سرپرست آبی پوشان پیش از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز درخواست کرده بود بازی های پرسپولیس باید هم اندازه بازی های استقلال باشد تا آبی پوشان در دربی به مصاف رقیب سنتی خود بروند.

سازمان لیگ هم در اقدامی عجیب وقتی با چنین شرایطی روبرو شد برنامه ریزی تاریخی انجام داد. به طوری که سایر تیم ها هم به پای برگزاری دربی برنامه هایشان تغییر کرد و به نوعی پاسوز برگزاری دیدار سنتی سرخابی ها شدند. جالب است که با وجود اعتراض استقلال به اینکه تعداد بازی های پرسپولیس هم باید به اندازه آنها شود، سازمان لیگ به گونه ای برنامه ریزی کرد که نه تنها استقلال هم سود نبرد بلکه باز هم تعداد بازی های سرخپوشان به اندازه همتای آبی اش نشد.

با تکرار صحبت‌های مظلومی نسبت به برنامه ریزی دیدارهای‌ پرسپولیس که روز گذشته انجام شده مدیران باشگاه سرخپوش هم از سرپرست آبی ها شاکی شده اند اما به دلیل شرایط جدول و موقعیت حساسی که پرسپولیس در آن قرار دارد فعلا نمی خواهند واکنش رسمی به مواضع استقلالی ها نشان دهند.

در واقع سکوت باشگاه پرسپولیس در قبال مصاحبه مظلومی نشان از رضایت آنها نیست و به نظر می رسد در صورت تکرار این ماجرا این بار سرخپوشان مواضع رسمی و تندی نسبت به این جریان نشان خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس_ اس

      یعنی به عبارت دیگر تیم پرسپولیس با انکه
      برنامه ریزی سازمان لیگ کاملا به نفع انهاست بتزهم از هم طلبکار میباشد ..در واقع میشه گفت تیم حکومتی بودن این خوبیها رو هم دارد ...تنبیه برای همه تشویق فقط برای تیم خاص حکومتی

    • بدون نام

      واقعا قبل از حرف های مظلومی ما هواداران معترض بودیم شما که این متن رو نوشتین وجدان خودتون رو قاضی کنید چرا باید استقلال پیروزی که بازی قبل شون همزمان بود بازی بعدی شون پیروزی دو روز بیشتر استراحت کنه؟درحالی که دوتا بازی عقب افتاده هم داره اگه عدالت یعنی این ما خودمون به مظلومی میگیم اشتباه کردی تیم پیروزی چرا باید به مظلومی معترض باشه؟حرف حق همیشه تلخه هر چند تو مملکت اسلامی ما کجاش عدالت هست که بخوایم تو فوتبال عدالت باشه امیدوارم شما عدالت رو معنی کنید این متن رو حذف نکنید

    • علی ۵۲

      تیم خواص حکومتی شمایید که میلیاردی پول خرج میکنید ..اخرشم قهرمان نمیشید ..این بازی اخرش قشنگه ..

    • بدون نام

      کیسه کش ساکت.دسته سه ای حرف نمیزنه..شیشتایها

    • سرور

      آقای مظلومی معلومه دنبال جه میگردی و حرف حسابت چیست امسال نبز مثل سالهای قبل دوم هستین.چون شخصیت قهرمانی ندارید . پرسپوليس نیم فصل رو ببینید.

    • علی یونسیان

      اگرپرسپولیس تیم حکومتی بودمجبورش نمیکردن بره واترپلوبازی کنه بخاطرتیم کیسه پرسپولیس رومجبورکردن بازی کنه تواون شرایط که هم مصدوم بده هم چون نساجی زمین خودشه عادت دارن بااون زمین بازی روببره اونم وضع داوری که بنفع کیسه بودبازی بافولادم که دیدن همه اون وضع داوری بودتیم کیسه بازی بلدنیست ولی قرزدن خوب بلده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج