جاباما
۱۰۸۲۴۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رحمان رضایی: خودتان نتایج بازی‌ها را تعیین کنید

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: گلی که داور روی خط است و می‌بینید که بازیکن ما در آفساید نیست آفساید اعلام می‌کند.

خبرورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: گلی که داور روی خط است و می بینید که بازیکن ما در آفساید نیست آفساید اعلام می کند.

رحمان رضایی در نشست خبری پس از دیدار ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی بود که در نود دقیقه مسلط بودیم. جسته و گریخته ضدحملاتی می‌شد و کم بود از طرف تیم حریف. در جریان بازی کلا مسلط بازی کردیم اما چه فایده؟

وی افزود: گلی که داور روی خط است و می بینید که بازیکن ما در آفساید نیست آفساید اعلام می کند. ده بار نگاه کنید. اگر جاییکه شلوغ بود حق با او است اما جایی که یک بازیکن است چطور این تصمیم را می‌گیرد؟ چند روز تمرین کنیم و زحمت بکشیم بعد داور با یک سوت و یک اشتباه که نمی دانم اسمش را چه بگذارم به باد می دهد. آدم خنده‌اش می گیرد. واقعا حرف دیگری ندارم و نمی توانم چیزی بگویم.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: خودتان نتایج بازی‌ها را تعیین کنید پس چرا با این شرایط بازی‌ها برگزار می‌شود؟ بس کنید!

رضایی در مورد اینکه آیا از عملکرد تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان رضایت داشت و همچنین مربی جدید به کادر فنی تیم اضافه می‌شود، گفت: تیم ما بازی خوبی را انجام داد. آنها فضای وسط زمین را بستند اما از کناره‌ها خوب رفتیم، گهگاهی هم از قبل دفاع حریف صاحب موقعیت شدیم ما از نظر کادر فنی مشکل نداریم و ان‌شاءالله بتوانیم این روند را برای بازی‌های بعد ادامه بدهیم.

وی در مورد اینکه اگر خودش را جای کارشناس بگذارد چه صحبتی انجام می‌دهد، عنوان کرد: فکر می‌کنم هر کارشناسی را بیاورید می‌گوید تیم ما عالی کار کرد. ما مسلط بودیم حدود ۲۰ سانتر هم انجام دادیم اما آنجایی که باید شانس نیاوردیم. علی دشتی یک موقعیت تک به تک از دست داد. یک تک به تک دیگر هم داشتیم اما هرچه بگویم فایده ندارد داور نتیجه بازی را تعیین کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص اینکه به نظر می‌رسد این تیم راه گلزنی و پیروزی را فراموش کرده است، گفت: آنطور که باید در ضربات آخر دقت نمی‌کنیم از موقعیت ها خوب استفاده نکردیم از روز اول مصر بودیم که بازیکنانی به تیم اضافه شوند. همه می‌دانند چرا اضافه نشد. باید بتوانیم تیم را به خصوص در پست فوروارد تقویت کنیم اما باشگاه این اجازه را نداد و تنها جوابی که شنیدیم این بود که بودجه نداریم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در ادامه تیم را تقویت کنیم. مثلاً در خط حمله ممکن است دارکو مصدوم شود یا روز خوبش نباشد باید سه جایگزین داشته باشد در همه پست‌ها نیاز به تقویت داریم. امیدواریم باشگاه این خلاء را پر کند.

رضایی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اولتیماتوم باشگاه موفق به کسب ۱۱ امتیاز لازم برای ادامه همکاری نشده است، عنوان کرد: الان جای این صحبت نیست و ان‌شاءالله به موقع درباره آن صحبت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج