۱۰۸۲۸۴۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

همراهی ویژه عادل فردوسی‌پور با مهرداد میناوند

مجری برنامه نود و گزارشگر محبوب فوتبال صبح امروز در تماسی تلفنی از رئیس بخش ICU بیمارستان مسیح دانشوری خواست تا برای رسیدگی به آخرین وضعیت پیشکسوت فوتبال ایران در بیمارستان لاله تهران حضور پیدا کند.

ورزش سه: مجری برنامه نود و گزارشگر محبوب فوتبال صبح امروز در تماسی تلفنی از رئیس بخش ICU بیمارستان مسیح دانشوری خواست تا برای رسیدگی به آخرین وضعیت پیشکسوت فوتبال ایران در بیمارستان لاله تهران حضور پیدا کند.

با توجه به وخامت حال مهرداد میناوند و شرایط ناپایدار تنفسی و گسترش بیماری کرونا در ریه‌هایش، در شرایطی که به درخواست شخصی میناوند، او در بیمارستان لاله تهران بستری شده و دکتر امیرحسین لطفی رئیس دپارتمان ICU بیمارستان لاله به عنوان پزشک معالج انتخاب شده بود، ظهر امروز دکتر هاشمیان پزشک بخش عفونی و رئیس ICU بیمارستان مسیح دانشوری که تخصصی‌ترین بیمارستان مربوط به بیماری کرونا در سطح کشور به شمار می‌رود، در بیمارستان لاله حضور یافت و در جریان آخرین روند درمانی میناوند قرار گرفت.

هاشمیان که ارتباط نزدیکی با چهره‌های ورزشی و فوتبالی دارد، صبح امروز با تماس تلفنی با عادل فردوسی‌پور مواجه شد و فردوسی‌پور از او درخواست داشت تا برخلاف رویه همیشگی، دکتر هاشمیان نیز بر بالین میناوند حضور پیدا کند و با ارائه نظرات خود به روند درمان پیشکسوت فوتبال ایران کمک کند؛ وساطت فردوسی‌پور برای حضور دکتر هاشمیان در بیمارستان لاله مثمرثمر بود و ظهر امروز نیز وی به ملاقات میناوند رفت و در جریان روند درمان او قرار گرفت.

در این زمینه دکتر هاشمیان نظرات خود را به دکتر لطفی پزشک معالج میناوند عنوان کرد تا رویه درمان پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس سرعت گیرد؛ طبق آخرین اعلام دکتر لطفی، خوشبختانه شرایط مهرداد میناوند نسبت به روز گذشته و صبح امروز، اکنون در شرایط بهتری قرار دارد و امید به آن است تا در روزهای آتی اخبار بهتری نیز از بیمارستان لاله درباره پیشکسوت فوتبال ایران مخابره شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واسه همه مریضا همین پیگیری میشه
      البته خیلیا تو بیمارستان فقط خدارو دارن خیلیا فقط بنده خدا

    • س.ارتش سرخ

      چقدخوووبی توووووووعادل.مااااااچ

    • وال سفید

      فوتبالیستای قلیون کش با ریه های داغون

    • بدون نام

      آقا عادل خضیراوی یادت هست ،؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج