جاباما
۱۰۸۲۹۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

خودروی رکورددار در کشته‌های حوادث رانندگی

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: دو هزار و ۴۵۴ نفر از کشته شدگان حوادث رانندگی سال ۱۳۹۲، راننده و یا سرنشین خودروی پراید بوده‌اند. آمار کشته شده ها در پراید، ۱۳.۶ درصد همه تلفات حوادث رانندگی سال گذشته است.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: دو هزار و ۴۵۴ نفر از کشته شدگان حوادث رانندگی سال ۱۳۹۲، راننده و یا سرنشین خودروی پراید بوده‌اند. آمار کشته شده ها در پراید، ۱۳.۶ درصد همه تلفات حوادث رانندگی سال گذشته است.

دکتر احمد شجاعی، در چهل و یکمین کمیته هماهنگی اجرای طرح های ترافیکی گفت: بعد از پراید، خودروی پژو ۴۰۵ با یکهزار و ۸۲۳، وانت پیکان با ۷۲۳، وانت نیسان با ۴۸۴ و پژو ۲۰۶ با ۳۹۶ فوتی بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته اند. همچنین اتوبوس با ۲۰۷ و مینی بوس با ۱۰۲ فوتی در رتبه های بعدی آمار تلفات حوادث رانندگی قرار می گیرند.

به گفته شجاعی، عمده مرگ‌های راننده و سرنشینان خودروها در جاده‌های برون شهری روی می‌دهد، به طوری که از ۲۴۵۴ مرگ در خودروی پراید، ۲۰۶۵ مورد در جاده‌های برون شهری اتفاق افتاده است. همچنین از ۱۸۲۳ مرگ در خودروی پژو ۴۰۵، ۱۵۵۴ مورد در جاده‌های درون شهری اتفاق افتاده است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با کسر عابران پیاده و موتورسواران، ۶۲ درصد مرگ‌های ناشی از تصادفات در خودروهای بالا اتفاق افتاده است. چهار هزار و ۱۶۸ نفر (۲۳.۲ درصد) از کشته های تصافات سال گذشته عابران پیاده و سه هزار و ۸۶۳ نفر (۲۱.۵ درصد) موتورسیکلت‌سوار بوده‌اند.

خودروی رکورددار در کشته‌های حوادث رانندگی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      6500 نفر در سال
      یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      سایپا مطمئن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج