جاباما
۱۰۸۳۰۴۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

بخت اول اسکار بازیگری مرد ۲۰۲۱

در فاصله چندین ماه به اهدای جوایز اسکار به بررسی بخت اصلی شاخه بازیگری نقش اول مرد جوایز سال ۲۰۲۱ نگاهی انداخته ایم.

خبرگزاری صبا: بخش اسکار نقش اول مرد امسال تا اندازه ای پیچیده است و نمی شود به فاصله چندماه مانده به اهدای جوایز با قطعیت گفت چه کسی مجسمه طلایی اسکار را با خود به خانه می برد.

بخت اول اسکار بازیگری مرد ۲۰۲۱

در این لحظه که این مطلب نوشته می شود بخت اصلی این جایزه چادویک بوزمن بازیگر تازه درگذشته فیلم «بلک باتن ما رینی» است، به نظر می رسد هالیوود از تجربه اهدای جایزه اسکار به هیث لجر پس از مرگش، رضایت داشته و می خواهد برای سومین بار در رشته بازیگری مرد جایزه اسکار را به یک بازیگر تازه درگذشته بدهد. پیش از هیث لجر، پیتر فینچ بازیگر کاربلد انگلیسی-استرالیایی برای ایفای نقش بیادماندنی هاوارد بیل در فیلم «شبکه» (۱۹۷۶) پس از مرگ موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود. اگر اتفاق خاصی تا اعلام نامزدهای اسکار رخ ندهد دلروی لیندو بازیگر مسن سیاهپوست فیلم «۵ هم‌خون» اسپایک لی، آنتونی هاپکینز بازیگر کهنه کار برنده اسکار فیلم «پدر» و گری الدمن بازیگر فیلم «منک» دیگر رقبای احتمالی چادویک بوزمن فقید هستند.

آنتونی هاپکینز ۸۲ ساله که این روزها به یاد دوران میانسالی (دوران پس از موفقیت «سکوت بره‌ها») در پی چالش های جدید می گردد پس از نامزدی اسکارش در فیلم «دو پاپ» در سال ۲۰۱۹، امسال هم با توپی پُر پا به فصل جوایز گذاشته است. با این حال با وجود رنگ پوست بوزمن و حتی دلروی لیندو، شانس کسب اسکار هاپکینز و حتی الدمن که نقش منکیه ویچ را در فیلم فینچر بازی کرده کمتر است.

از دیگر شانس های احتمالی اسکار بازیگری امسال می توان به ریز احمد در فیلم «صدای متال» و تام هنکس در فیلم «اخبار جهان» اشاره کرد. البته بازهم باید تاکید کرد که این شاخه احتمال دارد تا رسیدن به شب جایزه اسکار دستخوش تغییراتی قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج