جاباما
۱۰۸۳۳۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

محدودیت تردد به داخل شهر‌های قرمز ادامه دارد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: طرح محدودیت تردد جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی در شهر‌های گروه قرمز و نارنجی ادامه داشته و هر تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: طرح محدودیت تردد جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی در شهرهای گروه قرمز و نارنجی ادامه داشته و هر تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

سرهنگ احمد شیرانی روز شنبه با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: محورهای شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر و دلگان - زهکلوت دارای انسداد شریانی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی گفت: با توجه به بارندگی و کولاک دو روز گذشته در برخی از جاده های استان های شمالی و شمال شرقی و شمال غربی برخی از جاده ها به علت برف و کولاک شدید و نبود دید کافی و ایمنی لازم موقتا مسدود و با تلاش عوامل پلیس راه و همکاران راهداری بازگشایی شد و در حال حاضر تمام این محورها باز و تردد روان و بدون مشکل انجام می گیرد.

سرهنگ شیرانی از هموطنان خواست قبل از تردد در مسیرها از طریق تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ یا ۱۲۰ یا از طریق سایر سامانه‌های پلیس راهور ناجا همچون سایت راهور ۱۲۰ از آخرین وضعیت راه ها مطلع شده و سپس وارد محورها شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج