۱۰۸۳۸۱۹
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

مهدی ترابی در موقعیت وحید امیری

مهدی ترابی را باید یکی از خرید‌های قطعی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی دانست؛ بازیکنی که قطعا قادر خواهد بود بخش اعظمی از شرایط تاکتیکی تیم را تحت تاثیر حضورش قرار دهد.

ورزش سه: مهدی ترابی را باید یکی از خریدهای قطعی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی دانست؛ بازیکنی که قطعا قادر خواهد بود بخش اعظمی از شرایط تاکتیکی تیم را تحت تاثیر حضورش قرار دهد.

مهدی ترابی که بعد از یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس در ابتدای فصل راهی لیگ ستارگان شده بود، بعد از تجربه بازی در العربی قطر اکنون در آستانه بازگشت به لیگ برتر ایران قرار دارد.

ستاره تکنیکی سابق پرسپولیس که سهم زیادی در صدرنشینی تیم گابریل کالدرون در نیم فصل لیگ نوزدهم داشت، اکنون با توجه به خرید یوسف المساکنی تونسی توسط العربی قطر جزو لیست فروش این باشگاه قرار گرفته است. پرسپولیس که پیش از این طی نامه رسمی، درخواست خود را برای این انتقال به باشگاه العربی اعلام کرده بود، در انتظار پاسخ نهایی این باشگاه برای شرایط این انتقال قرار دارد.

با این حال اقدام فروش و پایان همکاری مهدی ترابی از العربی قطر قطعی به نظر می‌رسد و تنها موضوع توافق آنها برای انتقال به باشگاه‌های خواهان است. در شرایط کنونی یک باشگاه قطری، یک باشگاه بلژیکی و سه باشگاه ایرانی خواهان به خدمت گرفتن مهدی ترابی هستند. با این حال این هافبک تکنیکی و گلزن در نظر دارد اینبار با تصمیمی که تمام جوانب آن سنجیده شده اقدام به انتخاب تیم بعدی خود کند. برخلاف شایعات موجود، باشگاه العربی نمی‌تواند شرایط سخت مالی برای این انتقال قرار دهد و حتی انتخاب مقصد این انتقال نیز برعهده العربی قرار ندارد و با توافق دو طرف صورت خواهد گرفت. از سوی دیگر باشگاه العربی تنها ۵ روز دیگر تا مشخص شدن شرایط این انتقال فرصت خواهد داشت. در صورتی که باشگاه العربی نتواند تا روز ۱۱ بهمن ماه، شرایط این انتقال را فراهم سازد، تا پایان فصل باید طبق تعهدات خود در قرارداد شرایط مالی مهدی ترابی را در این تیم فراهم سازد و در این صورت قادر به سود بردن از یوسف المساکنی خواهد بود.

تراکتور و سپاهان؛ رقیب پرسپولیس در راه جذب ترابی

دو باشگاه سپاهان و تراکتور نیز درخواست رسمی خود را برای جذب این بازیکن اعلام کرده‌اند تا آنها را هم به لیست مشتریان زمستانی این هافبک ایرانی اضافه کرد. سپاهان که در این فصل با حضور محرم نویدکیا قصد دارد بار دیگر در قامت مدعی ظاهر شود، در ادامه جذب ستاره‌ها اینبار ترابی را نشانه گرفته است؛ بازیکنی که از نظر فنی و تاثیرگذاری طبق آماری که پیش از این نیز از او به جا مانده، قادر خواهد بود معادلات فنی و فردی را در بازی‌ها به سود تیم خود تغییر دهد و از این حیث باشگاه سپاهان نمی‌خواهد غافله را به رقبا واگذار کند. از سوی دیگر تراکتور نیز که پیش از این در لیگ هجدهم در جذب ترابی ناکام مانده بود، بار دیگر تلاش خود را برای این انتقال آغاز کرده است و باید دید کاپیتان مسعود قادر خواهد بود مقدمات این انتقال را صورت دهد و ترابی را به تبریز بکشاند یا خیر.

ترابی در مسیر وحید امیری؛ بازگشت به تیم محبوب

وقتی وحید امیری در کوران مشکلات پرسپولیس و محرومیت نقل و انتقالاتی از این تیم جدا شد و راهی لیگ ترکیه و تیم ترابوزان اسپور شده بود، موجی از هجمه‌ها علیه این بازیکن شکل گرفته بود. هواداران خشمگین پرسپولیس با شکل دادن انواع ترندها و هشتگ‌ها نسبت به رفتار این بازیکن و دیگر بازیکنانی که در آن مقطع تیم را ترک کرده بودند موضع گرفته بودند. با این حال امیری بعد از یک فصل حضور در ترکیه بار دیگر در بازگشت به تهران مسیر باشگاه پرسپولیس را در پیش گرفت و قراردادش را با سرخ‌ها به امضا رساند.

بدون حاشیه بودن وحید امیری و مهدی ترابی دو خصلت مشترک بین این دو بازیکن است که در کنار قصد جدایی آنها از پرسپولیس نقطه مشترک دیگری بین آنها شکل می‌دهد. با این حال هیچ کارشناس و هواداری نمی‌تواند کیفیت فنی و تاکتیکی هر دو بازیکن را نادیده بگیرد و هر دوی آنها قادر خواهند بود به لحاظ فردی نیز تاثیرگذاری بالایی در مسیر دستیابی به هدف برای تیم‌های خود داشته باشند. اتفاقی که شاید بار دیگر تکرار شود و اینبار مهدی ترابی در بازگشت به تهران و پوشیدن شماره ۹ خود در این تیم، خاطره جدایی از پرسپولیس را از ذهن هواداران پاک کند.

پرسپولیس نزدیک به ترابی، یحیی پیگیر انتقال شماره 9

باشگاه پرسپولیس طبق تصمیم کادرفنی و اعلام نیاز آنها، مراحل انتقال این بازیکن به این تیم را از چندی پیش آغاز کرده و آن را به مرحله مثبتی نسبت به دیگر تیم‌های خواهان مهدی ترابی رسانده است. یحیی گل محمدی نیز طی روزهای اخیر چه با واسطه و چه شخصا پیگیر این انتقال بوده است و آنطور که شواهد خبر می‌دهد، باید ترابی را اولین خرید سبد نقل و انتقالاتی سرخ‌ها در زمستان تلقی کرد.

بازیکنی که قادر خواهد بود بعد از جدایی بشار رسن و علی علیپور و همچنین محرومیت عیسی آل کثیر، بخش عمده فاز تهاجمی این تیم را رهبری کرده و آنها را به مسیر خوشبختی و تکرار موفقیت‌های گذشته نزدیک‌تر کند. یحیی هم با علم به موضوع خلا تاکتیکی و تکنیکی تیمش که با حضور و جذب مهدی ترابی تکمیل خواهد شد، این انتقال را در راس کار باشگاه قرار داده و فارغ از بحث‌های هواداری شکل گرفته، شخصا پیگیر این موضوع شده است. اتفاقی که می‌تواند هواداران این تیم را امیدوار به جذب دوباره ستاره شماره ۹ این تیم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منتظرتم ترابی عزیز

    • بدون نام

      نخیر نمیگزارن برگرده...
      ...

      پاسخ ها

      • مهدیس

        درسته

    • بدون نام

      آخه ده میلیارد تومان، واقعا ارزش داره،

    • مهدیس

      این نمیشع با وحید مقایسع کرد وحید خداحافظی کزد و رفت این چی هان ما اندازه سایپا هم نبودیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج