۱۰۸۴۶۰۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چرا این رئال مادرید قهرمان لالیگا نمی‌شود؟

آخرین بار ۱۳ سال پیش بود که تیمی در اسپانیا با ۸۰ امتیاز قهرمان لالیگا شد. این تیم رئال مادرید فابیو کاپلو بود، ولی روند کنونی اتلتیکو شانسی برای رئال باقی نمی‌گذارد.

ورزش سه: رئال مادرید فصل ۲۱-۲۰۲۰ بوی قهرمانی در لالیگا را نمی دهد. مدافع عنوان قهرمانی با یک بازی بیشتر ۷ امتیاز کمتر از اتلتیکوی صدرنشین دارد و با نمایش ها و نتایج پرنوسانش نشانی از یک تیم مدعی قهرمانی ندارد.

چرا این رئال مادرید قهرمان لالیگا نمی‌شود؟

رئال 19 بازی انجام داده و 40 امتیاز دارد و با تکرار همین روند در نیم فصل دوم 80 امتیازی خواهد شد که آخرین بار فصل 07-2006 با چنین امتیازی یک تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است. کاری که رئال فابیو کاپلو انجام داد و به سبب کسب نتایج بهتر در مصاف رودرو با بارسا با 80 امتیاز بالاتر از کاتالان ها قرار گرفت.

فصل قبل رئال با 87 امتیاز و یک بازی مانده به پایان فصل قهرمانی اش را قطعی کرد. در 13 دوره قبلی هیچ تیمی با کسب امتیازی پایین تر از 85 نتوانسته عنوان قهرمانی را کسب کند. فصول 12-2011 و 13-2012 رئال و بارسا توانستند با 100 امتیاز جشن قهرمانی بگیرند. فصل 10-2009 بارسا 99 امتیاز کسب کرد و جام را بالای سر برد و فصول 11-2010 و 15-2014 نیز با 96 و 94 امتیاز قهرمان شد. رئال فصل 17-2016 با 93 امتیاز قهرمان شد و بارسا هم فصل 18-2017 با کسب همین تعداد امتیاز توانست بالاتر از تمام تیم ها قرار بگیرد.

چرا این رئال مادرید قهرمان لالیگا نمی‌شود؟

برای رسیدن به تیمی که با ۸۰ امتیاز یا کمتر قهرمان شده باید به نیمه پایانی دهه ۹۰ و نیز نیمه اول هزاره سوم برگردیم. رئال فصول ۰۷-۲۰۰۶، ۰۳-۲۰۰۲ و ۰۱-۲۰۰۰، بارسا فصول ۹۹-۱۹۹۸، ۹۸-۱۹۹۷ و والنسیا در دو فصل ۰۴-۲۰۰۳ و ۰۲-۲۰۰۱ با امتیازاتی پایین تر از ۸۰ قهرمانی را جشن گرفتند.

دپورتیوو لاکرونیا هم فصل ۰۰-۱۹۹۹ تنها با ۶۹ امتیاز قهرمان شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج