۱۰۸۴۷۷۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ادعای سازندگان یک فیلم با بازی میترا حجار

در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر و پس اعلام لیست فیلم های نهایی شرکت کننده در داوری این رویداد، تعدادی از فیلم ها مشکل ممیزی را سد راه ورود فیلم هایشان به جشنواره دانستند و از واژه "توقیف" استفاده کردند.

خبرگزاری ایسنا: در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر و پس اعلام لیست فیلم های نهایی شرکت کننده در داوری این رویداد، تعدادی از فیلم ها مشکل ممیزی را سد راه ورود فیلم هایشان به جشنواره دانستند و از واژه "توقیف" استفاده کردند.
ادعای سازندگان یک فیلم با بازی میترا حجار
دست اندرکاران فیلم "غیبت موجه" عباس رافعی هم با ادعای اینکه "شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی مانع حضور فیلم این فیلم در جشنواره فیلم فجر شده است،" توسط روابط عمومی فیلم شان متنی را از قول میترا حجار، بازیگر این فیلم منتشر کردند که در بخش هایی از آن مطرح شده است که این فیلم به دلایل ناموجه توقیف شده است و : "این که فیلمی به دلیل نمایش دادن واقعیت‌های جاری در سطح جامعه، امکان نمایش را از دست بدهد، هم تعجب آور است و هم تاسف آور."
خبرنگار ما پیگیر مواضع شورای پروانه نمایش درباره فیلم "غیبت موجه" هست.
"غیبت موجه" طبق اعلام سازندگان فیلم، داستان راز آلود زنی را روایت میکند که در جامعه امروز ایران در جستجوی گمشدهاش است، اما در هر مقطع از این جستجو با واقعیت هایی روبرو می شود که در یافتن گمشدهاش مصممتر می شود، درنهایت در میابند که غیبت گمشدهاش موجه است و حاصل این جستجوها یافتن خودش بوده ، همچون "سی مرغ " عطار که در میابند "سیمرغ " خودشان هستند.
ابوالفضل پورعرب که به علت بیماری اش غیبتش در سالهای اخیر در سینمای ایران موجه بوده در کنار میترا حجار ،علی اوجی،امیررضا دلاوری،حسن زارعی،احمد رضا اسعدی،زهرا میرزایی،آیسان کرمی،مهری آل آقا،مسعود رضایی،احمد پورخوش،امیر شریعت،حسام شریفی،سعید در آینده،زنده یاد سعید گمار،یاسین کلاته،پیمان احمدزاده ماه‌جبین،پرستو رفیعی،مرضیه کوهی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج