جاباما
۱۰۸۴۸۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

استقلال باز هم در گروه مرگ لیگ قهرمانان

قرعه کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ انجام شد و استقلال حریفان خود را در این رقابت‌ها شناخت.

ورزش سه: قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ انجام شد و استقلال حریفان خود را در این رقابت ها شناخت.

مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ ظهر امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم ها نیز حریفان خود را در این رقابت ها شناختند که طی آن استقلال در گروه C این مسابقات، با تیم های الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه شد.

شاگردان محمود فکری که ابتدا قرار بود در مرحله پلی آف به مصاف العین امارات بروند، پس از حذف نماینده تاجیکستان به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی شدند که در نهایت آنها باید با تیم های قدرتمندی دیدار کنند.

الدحیل که به عنوان تیم اول گروه C انتخاب شد، هم اکنون در جدول لیگ ستارگان قطر در رده دوم حضور دارد. آنها که علی کریمی را در اختیار دارند، باید در رقابت های جام جهانی باشگاه ها نیز حضور پیدا کنند. الدحیل سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر را از آن خود کرد.

الاهلی عربستان و الشرطه عراق دیگر حریفان آبی پوشان خواهند بود. قرعه ای تکراری و بجا مانده از فصل گذشته لیگ قهرمانان که باز هم برای استقلال تکرار شد. الاهلی که این فصل از رقابت های لیگ عربستان را بسیار خوب آغاز کرد و در یک مقطع در صورت پیروزی بر حریف خود، می توانست صدر جدول لیگ عربستان را از الهلال بگیرد، چند وقتی است دچار افت شده و اکنون در رده سوم جای دارد هر چند اختلاف آنها با الهلال صدرنشین فقط یک امتیاز است. آنها فصل گذشته در لیگ عربستان سوم شدند.

الشرطه نیز که سال گذشته با استقلال در یک گروه قرار داشت، هم اکنون با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ عراق حضور دارد و تنها یک امتیاز با تیم صدرنشین نیروی هوایی اختلاف دارد و در ۱۰ بازی گذشته خود نیز متحمل شکست نشده است.

به هر حال چیزی که مشخص است، استقلال باز هم در سخت ترین گروه ممکن قرار گرفت و محمود فکری باید از اکنون به فکر حضور قدرتمند در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشد. رقابت با الدحیلی که به تازگی بازیکنان جدید و توانمند زیادی را جذب کرده و الاهلی که به فکر جذب مهاجمین گران قیمت است، آسان نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج