جاباما
۱۰۸۵۰۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یوونتوس زنگ خطر را برای اینتر به صدا درآورد

تیم یوونتوس با پیروزی قابل پیش بینی برابر اسپال به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا صعود کرد و زنگ خطر را برای اینترمیلان به صدا درآورد.

ایرنا: تیم یوونتوس با پیروزی قابل پیش بینی برابر اسپال به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا صعود کرد و زنگ خطر را برای اینترمیلان به صدا درآورد.

بامداد پنجشنبه درادامه رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا شاگردان «آندره پیرلو» با برتری قاطعانه چهار بر صفر مقابل اسپال صعود خود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را قطعی کردند.

در این دیدار که با نتیجه ۴ برصفر به پایان رسید، «آلوارو موراتا» در دقیقه ۱۶ از روی نقطه پنالتی، «جیان لوکا فارابوتا» ۳۳، «دژان کولسفسکی» ۷۹ و «فدریکو کیه زا» در دقیقه ۹۴ برای بانوی پیر گلزنی و شادمانی را به اردوی تیمشان به ارمغان آوردند.

این نتیجه درحالی برای یوونتوس به دست آمد که پیرلو به تعدادی ازبازیکنان نامدار خود از جمله «کریستیانو رونالدو» و «جورجو کیه لینی» استراحت داده و در این دیدار از آنان استفاده نکرد.

به رغم تمامی این موارد بازیکنانی که دراین دیدار برای یوونتوس بازی کردند آنچنان هم خود را به آب و آتش نزدند و با ارائه یک بازی منطقی حریف را زمین گیر و با حذف آنان راهی نیمه نهایی این رقابت ها شدند.

یاران «جیان لوئیجی بوفون» سنگربان کهنه کار بانوی پیر، در مرحله نیمه نهایی با اینترمیلان دیدار خواهند کرد.

اینتر بامداد چهارشنبه آ.ث میلان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و به نیمه نهایی راه یافت.

اما در دیگر دیدار برگزار شده مرحله یک چهارم نهایی که چهارشنبه شب برگزار شد، آتالانتا با نتیجه ۳ بر ۲ برابر لاتزیو به پیروزی رسید و به نیمه نهایی رسید.

این درحالی است که درآخرین دیدار این مرحله (یک چهارم نهایی جام حذفی) ناپولی بامداد جمعه با اسپیزا مصاف خواهد کرد. برنده این دیدار نیز در نیمه نهایی این رقابت ها با آتالانتا روبرو می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج