۱۰۸۶۲۲۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شوک در باشگاه المپیک مارسی؛ حمله هواداران

باشگاه المپیک مارسی شنبه شب با صدور بیانیه‌ای حمله بی سابقه و غیرمنتظره جمعی از هواداران به کمپ تمرینی را که ساعاتی پیش از انجام یک مسابقه این تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای این کشور صورت گرفته به شدت محکوم کرد.

یورونیوز: باشگاه المپیک مارسی شنبه شب با صدور بیانیه‌ای حمله بی سابقه و غیرمنتظره جمعی از هواداران به کمپ تمرینی را که ساعاتی پیش از انجام یک مسابقه این تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای این کشور صورت گرفته به شدت محکوم کرد.

مسئولان این باشگاه محبوب شهر مارسی در بیانیه خود با اشاره به این اقدام آنرا «کاملا غیرقابل قبول» و توام با «خشونت‌های غیرقابل توجیه» خوانده و یادآور شده‌اند که شکایت‌هایی از عوامل این ماجرا به دستگاه قضاییی ارائه کرده‌اند.

همزمان دادستانی شهر مارسی روز یکشنبه اعلام کرد که هجده فرد مرتبط با این اقدام خرابکارانه دستگیر شده و تحت بازداشت قرار گرفته‌اند.

دومینیک لورنس، دادستان مارسی در بیانیه‌ای اعالم کرد که کلیه افراد بازداشت شده همگی بالای ۱۸ سال دارند و تحقیقات برای روشن شدن جزئیات بیشتر ماجرا در طول روز انجام خواهد شد.

شوک در باشگاه المپیک مارسی؛ حمله هواداران

به گفته این مقام ارشد در دادستانی شهر مارسی نخستین موضع گیری و اظهار نظر قضایی در این خصوص پس از انجام کامل تحقیقات صبح روز دوشنبه صورت خواهد گرفت.

پلیس نیز اعلام کرده که ۲۵ تن از هواداران که گمان می‌رفت در حمله عصرگاه روز شنبه به کمپ تمرینی باشگاه نقش داشته‌اند شب گذشته دستگیر شدند؛ بدین ترتیب بنا به اعلام دادستانی تنها ۱۸ نفر از افراد دستگیر شده صبح یکشنبه همچنان تحت بازداشت قرار داشتند.

در جریان حمله دور از انتظار حدود ۳۰۰ هوادار ناراضی از نتایج اخیر تیم مارسی به کمپ تمرینی این باشگاه هفت مامور پلیس زخمی شدند و به سه خودرو نیروی‌های امنیتی نیز در این میان آسیب‌های زیادی وارد آمد.

حمله به کمپ تمرینی «کوماندری» که تنها چند ساعت پیش از انجام مسابقه میان دو تیم «مارسی» و «رن» در چارچوب رقابت‌های لیگ۱ فرانسه صورت گرفت سبب لغو این دیدار شد و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و مطبوعات ورزشی جهان داشت.

در بیانیه باشگاه المپیک مارسی تاکید شده که در جریان این حمله که برخی ورزشی‌نویسان از آن به عنوان «شورش» یاد کرده‌اند موارد متعددی از انجام سرقت، آسیب رساندن به خودروها و تجهیزات گزارش شده و در این میان پنج اصله درخت ‌نیز در شعله مواد آتش‌زا سوخته است.

گفته می‌شود که ژاک-آنری ایرو، رئیس باشگاه المپیک مارسی و دیگر مسئولان فعلی این باشگاه هدف اصلی انتقاد‌‌ها و خشم هواداران افراطی بوده‌اند.

هواداران باشگاه مارسی که مدت‌ها است در کسب نتایج درخشانِ سالهای دور ناکام مانده‌اند خواستار برکناری ریاست و دیگر مسئولان این باشگاه بسیار محبوب در فرانسه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فک کنم این تقصیر پرسپولیس......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج