جاباما
۱۰۸۶۴۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عاقبت دستمزد‌هایی که با دلار اوج گرفت

اعتراض‌های برخی بازیکنان به پرداختی‌های باشگاه استقلال تمامی ندارد و پیوسته از این موضوع ایراد می‌گیرند. جدیدترین بازیکنی که نسبت به پرداختی‌های باشگاه استقلال انتقاد کرده محمد دانشگر است.

روزنامه ایران ورزشی: اعتراض‌های برخی بازیکنان به پرداختی‌های باشگاه استقلال تمامی ندارد و پیوسته از این موضوع ایراد می‌گیرند. جدیدترین بازیکنی که نسبت به پرداختی‌های باشگاه استقلال انتقاد کرده محمد دانشگر است. بازیکنی که پیش از شروع فصل به واسطه آنکه مدعی بود از تیم‌های قطری پیشنهاد دارد توانست در زمان مدیریت احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال مبلغ قابل توجهی دریافت کند. صحبت از قرارداد ۱۳ میلیاردی او در ازای دو فصل بازی برای استقلال است؛ راست و دروغش گردن راوی اما چندان هم بیراه نیست چون دانه‌درشت‌های استقلال در توافق‌های جدید با سعادتمند همین حوالی دستمزد برای خود تعیین کرده‌اند تا به قول خودشان از تورم و رشد کاذب قیمت‌ها عقب نمانند. باشگاه هم به خواسته برخی بازیکنان تن داده که دانشگر یکی از آنها است.

البته برخی بازیکنان هم بودند که زورشان نرسید و نتوانستند قراردادهای جدید با باشگاه منعقد کنند که گفته می‌شود مسعود ریگی یکی از همین دسته بازیکنان است که با قرارداد سابق برای استقلال بازی می‌کند و دریافتی‌اش با این حد از تأثیرگذاری زیر ۲ میلیاردتومان تعریف شده.

حال شاید اگر سعادتمند بر مسند کار باقی می‌ماند خودش می‌توانست راهی برای پرداخت‌های نجومی بیابد و این بازیکنان را راضی نگه دارد اما برکناری او و حضور مدیران جدید تا حد زیادی سیاست‌ها را تغییر داده و حتی در روزهای پایانی نقل و انتقالات نیم فصل صحبت از کاهش قرارداد بازیکنان بود که برخی بازیکنان از جمله همین دانشگر که از روند پرداختی‌ها گله کرده با کاهش قرارداد خود موافقت نکردند. دیگر بازیکنان هم بودند که زیربار این پیشنهاد نرفتند. تنها زور مددی به پورحمیدی، دروازه‌بان جدا شده رسید تا قراردادش کاهش یابد که آن بازیکن هم اکنون در قرارداد با باشگاه نیست.

شاید اگر بازیکنان تا حدی با باشگاه راه می‌آمدند امروز پرداختی‌ها از سوی مدیران جدید باشگاه استقلال بیشتر بود اما اعداد و ارقامی که در برخی قراردادها منعقد شده به حدی عجیب و حتی نامتعارف است که دست مدیران باشگاه استقلال را برای پرداخت به موقع بسته است و آنها را با مشکلات عدیده‌ای مواجه ساخته است. در واقع اینکه دانشگر در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده سر از نحوه پرداختی‌های باشگاه درنمی‌آورد، ریشه در همین مسأله دارد و شاید اگر قراردادها به تعادل کشیده می‌شد، باشگاه استقلال نیز تا این موقع از فصل می‌توانست پرداختی‌های بیشتری به بازیکنان داشته باشد. بازیکنان باید دریابند که باشگاه عزمی برای پرداخت‌های نامتعارف نداشته و دلیل اینکه اکنون از زمان پرداختی‌ها که پیش از شروع فصل تعیین شده، همین مسأله مهم است و هیچ بعید نیست همین وضعیت تا آخر فصل ادامه داشته باشد تا شاید بازیکنان ناچار به کاهش و یا دادن تخفیف به باشگاه شوند.

هر چند که ممکن است قهرمانی استقلال در لیگ بیستم تا حدی سیاست‌های باشگاه استقلال را تغییر دهد و بازیکنان اگر می‌‌خواهند موفق به دریافت مطالبات خود شوند باید دل مدیران این باشگاه را به دست آورند که راهی جز قهرمانی هم پیش روی آنها نیست.

به هر حال باشگاهی که فصل را با پرداخت بدهی سنگین به وینفرید شفر آغاز کرد و چند هفته بعد نیز مجبور شد مبلغ درخواستی باشگاه نساجی بابت جدایی محمود فکری را به حساب آنها واریز کند نمی‌تواند مطابق با انتظارات بزرگ بازیکنان پیش برود. بخصوص باشگاهی که در درآمدزایی با مشکلات عدیده مواجه است و نمی‌تواند پول‌های آنچنانی وارد خزانه خود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج