جاباما
۱۰۸۶۴۶۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

وریا، گلزن‌ترین مدافع تاریخ استقلال

گلزنی در هفته سیزدهم مقابل نفت مسجدسلیمان باعث شد تا کاپیتان آبی‌ها به یک رکورد ویژه دست پیدا کند.

ورزش سه: گلزنی در هفته سیزدهم مقابل نفت مسجدسلیمان باعث شد تا کاپیتان آبی‌ها به یک رکورد ویژه دست پیدا کند.

در حالی که استقلال در مسجدسلیمان در آستانه شکست قرار داشت و مهاجمان آبی‌پوش نتوانسته بودند تیمشان را نجات بدهند، وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز برای چهارمین بار در لیگ بیستم در قامت گلزن حاضر شد و با ضربه سر قفل دروازه نفت را شکست تا این‌چنین شاگردان فکری با دست خالی از مسجدسلیمان بازنگردند و این گلزنی نیز برای خود وریا غفوری هم باعث یک تاریخ‌سازی مهم شد.

چرا که غفوری موفق شد سی‌امین گل خود در تاریخ رقابتهای لیگ را به ثمر برساند؛ نکته جالب توجه اینکه او به عنوان مدافع راست استقلال، در حال حاضر برترین گلزن استقلال با به ثمر رساندن چهار گل در لیگ بیستم نیز محسوب می‌شود. کاپیتان استقلال با این تعداد گل همچنین در رده دوم جدول برترین مدافعان گلزن تاریخ لیگ برتر قرار دارد که رکوردی منحصر به فرد برای او محسوب می‌شود.

در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ رقابتهای لیگ برتر، سیدمحمد حسینی مدافع پیشین تیم ذوب‌آهن حضور دارد؛ او بیشتر گل‌هایش در لیگ را در تیم‌های ذوب‌آهن و ابومسلم به ثمر رساند و در مجموع با ۳۵ گل، عنوان برترین مدافع گلزن تاریخ لیگ را به خود اختصاص داده است؛ غفوری با رساندن شمار گل‌هایش به عدد ۳۰، حالا در رده دوم قرار دارد که با توجه به آمادگی و درخشش او در ترکیب استقلال، پیش‌بینی می‌شود بتواند با شکست این رکورد، به صدر جدول برترین مدافعان گلزن تاریخ رقابتهای لیگ برسد.

وریا غفوری در مجموع ۳۰ گل لیگ‌برتری خود توانسته ۱۷ گل آن با را پیراهن استقلال و طی پنج فصل حضور در جمع آبی‌پوشان و انجام ۱۰۴ مسابقه به ثمر برساند؛ البته که غفوری به جز لیگ برتر، در جام حذفی با پنج گل و در لیگ قهرمانان آسیا هم با ثبت سه گل برای استقلال آمار درخشانی نیز دارد. دیگر گل‌های وریا غفوری در لیگ‌برتر با پیراهن تیم‌های مختلف، برای سپاهان (دو گل)، نفت تهران (سه گل)، شهرداری تبریز (سه گل) و پاس همدان (پنج گل) بوده است.

کاپیتان استقلال در لیگ بیستم با گلزنی مقابل نفت توانست یک عنوان رکورد ویژه را هم به نام خود کند؛ او حالا با رساندن تعداد گلهایش در استقلال به عدد ۱۷، برترین مدافع گلزن تاریخ این باشگاه در رقابتهای لیگ نیز محسوب می‌شود و توانست از فرزاد مجیدی که ۱۶ گل برای استقلال به ثمر رسانده، عبور کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاپیتان تاجیا

      پاسخ ها

      • محمد

        سالاره کاپیت

      • کریم پرسپولیسی

        بادوپینگ یابدون دوپینگ خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج