جاباما
۱۰۸۶۵۵۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش نایب رییس احتمالی کریمی به کناره‌گیری

سعید دقیقی گفت: کریمی مختار است هر تصمیمی می‌خواهد بگیرد او برای کمک به فوتبال آمده است و اگر به این نتیجه برسد نمی‌تواند کمک کند، تصمیم دیگری خواهد گرفت.

خبرگزاری میزان: سعید دقیقی گفت: کریمی مختار است هر تصمیمی می‌خواهد بگیرد او برای کمک به فوتبال آمده است و اگر به این نتیجه برسد نمی‌تواند کمک کند، تصمیم دیگری خواهد گرفت.

سعید دقیقی در خصوص اینکه گفته می‌شود علی کریمی به علت درگذشت میناوند و شرایط روحی نامناسب از انتخابات فدراسیون فوتبال کناره‌گیری خواهد کرد، اظهار داشت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم چنین چیزی نشنیده‌ام، البته ما در این مدت نشستی هم نداشتیم که با توجه به آن کریمی بخواهد انصراف بدهد.

وی ادامه داد: البته با توجه به شرایط روحی و روانی که کریمی دارد باید به او حق داد و طبیعی است شرایط خوبی نداشته باشد ما هم حال خوبی نداریم چون یکی از بهترین دوستانمان را از دست دادیم و تمامی اهالی فوتبال تحت تاثیر این موضوع هستند.

دقیقی در خصوص اینکه کریمی انصراف خواهد داد یا در انتخابات فدراسیون خواهد ماند، توضیح داد: نمی‌شود مسائل اخیر را به انتخابات ربط داد. البته کریمی مختار است هر تصمیمی می‌خواهد بگیرد او برای کمک به فوتبال آمده است و اگر به این نتیجه برسد که نمی‌تواند کمک کند، تصمیم دیگری خواهد گرفت. البته باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لر با غیرت

      علی عشقه،و تنها کسی که بتونه فوتبال ایرانو نجات بده همن علی کریمی هستش به امید خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج