جاباما
۱۰۸۸۱۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علی‌محمدی: در سپاهان به بازوبند فکر نمی‌کنند

هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش می‌توانسته گل‌های بیشتری در دربی اصفهان بزند و با اختلاف بیشتری این مسابقه را ببرد.

ورزش سه: هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش می توانسته گل های بیشتری در دربی اصفهان بزند و با اختلاف بیشتری این مسابقه را ببرد.

جلال علی محمدی هافبک تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی ۳ بر ۱ تیمش مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان بیان کرد: بازی سخت و درگیرانه ای بود و فکر می کنم برخلاف شرایطی که در جدول رده بندی مسابقات دارد، تیم خیلی خوبی است؛ فوتبال خیلی خوبی بازی کرد؛ مهره های خیلی خوبی دارند. دربی اصفهان همیشه یک دربی قشنگ و جذاب بوده است. چه دربی هایی که خودم بازی کرده ام؛ چه مواقعی که از تلویزیون نگاه کرده ام. همیشه این بازی قشنگ بوده و این بازی هم قشنگ بود. می توانستیم گل های بیشتری در ۱۰ ، ۱۵ دقیقه آخر بزنیم ولی بازم خدا را شکر که بازی را بردیم.

او در مورد دیدار برابر استقلال بیان کرد: خب این بازی قهرمان نیم فصل را تعیین خواهد کرد. نه صد در صد ولی دو تیم بالایی جدول رده بندی هستند. با این حال ما شرایط بهتری داریم و در اصفهان بازی می کنیم. مسافرت نداریم و زمان خوبی برای ریکاوری وجود دارد. بازی چند روز دیگر خواهد بود و مسابقه جانداری خواهد بود؛ هم برای ما و هم هواداران استقلال.

جلالل علی محمدی بازیکن با سابقه تیم فوتبال سپاهان در مورد بستن بازوبند کاپیتانی توسط پیام نیازمند، اینطور توضیح داد: خب بستن بازوبند کاپیتانی سپاهان برای هر بازیکنی باعث افتخار است. چه من و چه بازیکنان دیگر. آقا محرم در این مورد با من صحبت کردند و گفتند دوست دارم امروز کاپیتان پیام باشد. این مسائل در تیم ما جایی ندارد که بخواهیم حاشیه با این موضوعات درست کنیم. پیام بازوبند را بست و همه او را حمایت کردیم؛ روز خوبی برای او و تیم بود. خدا را شکر بردیم. این مسائل حاشیه ای است و به آن فکر نمی کنیم. با تمرکز و برای موفقیت های بعدی به جلو نگاه می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج