جاباما
۱۰۸۹۸۰۷
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

انتقام از میهمان با دزدیدن خودرو

زن کینه جو برای انتقام از دوستش نقشه سرقت خودرو او را با همدستی یک مرد معتاد طراحی و اجرا کرد.

ایران: زن کینه جو برای انتقام از دوستش نقشه سرقت خودرو او را با همدستی یک مرد معتاد طراحی و اجرا کرد.

پرونده‌ای با موضوع سرقت خودرو پژو ۲۰۶ به شکایت یکی از شهروندان از سوی کلانتری۱۰۳گاندی به پلیس آگاهی ارجاع شد و مأموران تیم مبارزه با سرقت خودرو پایگاه سوم اقدامات لازم را برای کشف و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار قرار دادند. با بررسی محل وقوع سرقت و بازبینی فیلم دوربین مداربسته مشخص شد مردی ۴۰ساله با کلید در خودرو را باز و بلافاصله آن را سرقت کرده است.

سرهنگ قاسم دستخال ​رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: پس از جمع‌بندی اطلاعات فرضیه آشنا بودن سارق و داشتن سوئیچ قوت گرفت که با بررسی دوباره محل سرقت و بازبینی فیلم دوربین‌های مجاور مشاهده شد سارق قبل از سرقت وارد یک ساختمان شده و پس از چند لحظه نیز خارج شده است که با تحقیقات میدانی از اهالی ساختمان یکی از ساکنان به هویت سمیرا در اظهاراتی ضد و نقیض عنوان کرد سارق فردی به‌ نام شهرام است که مشخصات و آدرس دقیقی از او ندارد.

با بررسی وضعیت زندگی سمیرا و تحقیق از همسایگان در نهایت مشخص شد که وی با شهرام ارتباط داشته است که سمیرا دوباره بازجویی شد و وقتی در برابر مستندات قرار گرفت لب به اعتراف گشود و اظهار داشت به خاطر یک سری مسائل تصمیم گرفتم از شاکی انتقام بگیرم از این‌رو با شهرام که فردی سابقه دار بود و از قبل او را می‌شناختم قرار گذاشتم.

روزی که شاکی در خانه من میهمان بود وقتی به دستشویی رفت شهرام به خانه‌ام آمد و من سوئیچ خودرو را به او دادم و به جایش یک سوئیچ قلابی گذاشتم. او نیز خودرو را سرقت کرد. در ادامه مأموران با شناسایی هویت سارق و با هماهنگی قضایی در پی دستگیری وی برآمدند که در تحقیقات محلی مشخص شد وی به علت اعتیاد و ارتکاب جرایم و انجام سرقت‌های فراوان تحت تعقیب مراجع قضایی بوده و از خانه و محل سکونتش متواری است.

با این حال چند روز بعد مأموران با همکاری عوامل کلانتری، خودرو سرقتی را به‌صورت رها شده در خیابان کشف کردند اما اقدامات برای دستگیری متهم ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج