جاباما
۱۰۹۰۰۷۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تماس بایدن با نتانیاهو در آینده‌ای نزدیک

سخنگوی کاخ سفید بعداز اصرار رسانه صهیونیستی برای مشخص شدن علت تماس نگرفتن بایدن با نتانیاهو گفت به زودی این گفتگو انجام می‌شود، اما زمان دقیقی برای آن مشخص نکرد.

ایرنا: سخنگوی کاخ سفید بعداز اصرار رسانه صهیونیستی برای مشخص شدن علت تماس نگرفتن بایدن با نتانیاهو گفت به زودی این گفت‌وگو انجام می‌شود اما زمان دقیقی برای آن مشخص نکرد.

تماس بایدن با نتانیاهو در آینده‌ای نزدیک

برخلاف دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا که نخستین تماس و سفر خود را به دیدار با مقامات سعودی و صهیونیستی اختصاص داد، جو بایدن هنوز حاضر نشده است با بنیامین نتانیاهو تماس بگیرد.

دانی دانون سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد دیروز در یادداشت توئیتری خود خطاب به بایدن، شماره تلفن دفتر نتانیاهو را اعلام کرد و عصبانیت خود را از تماس نگرفتن با وی ابراز داشت.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید افزود: رابطه مهمی بین اسرائیل و ایالات متحده وجود دارد و اسرائیل دوست امنیتی و شریک استراتژیک در خاورمیانه است.

نتانیاهو هم پس از پیروزی بایدن ساعت‌ها در تبریک به بایدن تاخیر داشت در حالیکه تعداد زیادی از سران جهان به او تبریک گفته بودند.

رئیس جمهوری آمریکا در حالی با نتانیاهو هنوز تماس نگرفته است که با سران چین و روسیه که آنها را دو رقیب جدی ایالات متحده می‌داند، گفت‌وگو کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج