۱۰۹۰۳۴۲
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

رانندگان تاکسی و اتوبوس در اولویت تزریق واکسن باشند

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به فوت ۲۰۰ نفر در حمل و نقل عمومی به دلیل کرونا در نامه‌ای به رئیس ستاد مقابله با کرونا شهر تهران گفت:رانندگان تاکسی و اتوبوس در اولویت اختصاص واکسن باشند.

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به فوت ۲۰۰ نفر در حمل و نقل عمومی به دلیل کرونا در نامه‌ای به رئیس ستاد مقابله با کرونا شهر تهران گفت:رانندگان تاکسی و اتوبوس در اولویت اختصاص واکسن باشند.

سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در نامه ای به علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا شهر تهران خواستار اولویت رانندگان تاکسی و اتوبوس برای تزریق واکسن کرونا شد.

رانندگان تاکسی و اتوبوس در اولویت تزریق واکسن باشند

وی در این نامه عنوان کرد:سیستم حمل ونقل به عنوان یکی از مهم ترین ارکان اثربخش کلانشهر تهران به شمار می‌رود که نقش بسزایی در حجم و سطح گسترده جابه‌جایی شهروندان با شیوه ها و مدهای مختلف حمل ونقلی را عهده داراست.

هاشمی گفت: ورود ویروس کرونا در یکسال گذشته به کشور نشان داد باوجود تعطیلی بخش های اساسی کشور براساس تدابیر ستادملی کرونا لحظه ای وقفه یا تعطیلی در بخش های مختلف حمل ونقلی که درتمام ساعات شبانه روزی درحال خدمت رسانی به مردم شریف و بزرگوار هستند را نداشت و چه بسا باتمام توان برخود وظیفه دانست درکنار تمام بخش های اجرایی و کادردرمان بایستد تا شاهد بازگشتن زندگی سرشار از سلامت و تندرستی باشیم.

معاون شهردار تهران در ادامه نامه تاکید کرد: همانطور که می دانید سهم جابجایی بیش از 4 میلیون نفری روزانه از طریق شبکه اتوبوس و تاکسی در پایتخت بخشی از سهم عمده حمل ونقل عمومی است و در طول مدت شیوع این بیماری درکشور، در کمال تاسف و ناراحتی معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران شاهد درگذشت بیش از 200 نفر از همکاران زحمتکش و بدون ادعای خود بود که در صف خط مقدم خدمات رسانی به شهروندان بودند.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به ورود واکسن به کشور و آغاز فرآیند توزیع وتزریق آن برای همه بخش های دارای اولویت و درگیر این بیماری، مارا برآن داشت تا ضمن تشکر مجدد از زحمات حضرتعالی وهمه همکاران، خواهشمند اختصاص سهمیه برای همه همکارانمان در عرصه خدمت‌رسانی به شهروندان و مساعدت و موافقت تان برای در اولویت قراردادن این موضوع باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس خانواده آنهارا هم درنظر بگیرید

    • بدون نام

      نصف ملت راننده اسنپ هستن

    • بدون نام

      حجم واردات واکسن روسی وغیره بیشترکنید

    • بدون نام

      واقعا کارشون خطرناکه حتی بیشتر از کادر درمان چون اکثرا امکانات اولیه حفاظت از خودشون رو هم به سختی تهیه میکنن

    • بدون نام

      آفرین احسنت ب نظرت واقعن منطقی

    • بدون نام

      فکر خوبیه واقعا راننده ها قشر زحمت کشند و سرپرست خانوار ، کارگرهای شهرداری که شبانه روز زحمت میکشند و تو الودگیهای مختلف در تماسند اونها رو هم در نطر بگیرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهشا راننده گان تاکسی های اینتر نتی هم در برنامتون باشه ما بچه کوچک خونه داریم پدر شوهرم پیره با زندگی میکنه گناه داریم .ولا دست ما هم به هیج جا نمی رسه ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج