۱۰۹۱۵۱۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

فکری به منتقدانش حق بدهد

مدافع سابق استقلال با بیان اینکه سپاهان از موقعیت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کرد، گفت: بازیکنان استقلال سردرگم بودند و از دادن یک پاس سالم به یکدیگر عاجز شده بودند.

خبرگزاری مهر: مدافع سابق استقلال با بیان اینکه سپاهان از موقعیت های به دست آمده به خوبی استفاده کرد، گفت: بازیکنان استقلال سردرگم بودند و از دادن یک پاس سالم به یکدیگر عاجز شده بودند.

محمدرضا شکورزاده در مورد شکست دو بر صفر استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: آبی پوشان به راحتی صدرنشینی را از دست دادند، ارائه یک بازی ضعیف توام با اشتباهات فراوان و بی انگیزه بودن بازیکنان صدرنشینی را از استقلال گرفت و آبی پوشان یک شکست دیگر را پذیرا شدند.

وی ادامه داد: حتی منتقدان استقلال هم فکر نمی‌کردند این تیم این قدر ضعیف بازی کند. استقلال برابر سپاهان سردرگم بود و بازیکنانش از دادن یک پاس سالم به یکدیگر عاجز بودند.

شکورزاده در مورد عملکرد زردپوشان اصفهانی گفت: سپاهان از موقعیت‌هایی که به دست آورد به خوبی استفاده کرد، مدافعان استقلال باز هم پر اشتباه ظاهر شدند و اگر قرار باشد این روند ادامه پیدا کند امیدی به قهرمانی استقلال در پایان فصل نیست.

وی ادامه داد: عارف غلامی و یزدانی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، از سیاوش یزدانی که بازیکن باتجربه ای است بعید بود که آن حرکت غیرورزشی را انجام داده و کارت زرد دریافت کند. غلامی هم با این همه بازی در استقلال هنوز نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد اشتباه محرز او در گل اول استقلال نشانگر این بود که او بر اعصابش مسلط نیست و تمرکز خوبی ندارد. فکری باید قاطعانه در خصوص خط دفاع خود تصمیمی منطقی بگیرد زیرا با این شرایط باید شاهد این باشیم که آبی پوشان در هر بازی گل‌هایی را دریافت کنند که مقصر اصلی مدافعان این تیم هستند.

مدافع سابق استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: تعویض‌های استقلال به اعتقاد من دیر بود، اگر قرار بود آبی پوشان در فاز تهاجمی قرار بگیرند موسوی و نادری باید زودتر به زمین می‌آمدند. در مجموع استقلال مقابل سپاهان بسیار ضعیف بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

شکورزاده در پایان خاطرنشان کرد: فکری باید به منتقدانش حق بدهد که او را نقد می‌کنند، همه نقدها مخرب نیست و برخی از سر دلسوزی کادر فنی استقلال را مورد انتقاد قرار می‌دهند. به نظر من آبی پوشان به یک مربی باتجربه و خوب نیاز دارند تا بتواند کمک موثری به فکری داشته باشد تا شاهد و امیدوار باشیم که استقلال بتواند در دور برگشت دوباره صدرنشین شده و به قهرمانی در لیگ دست پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منتقدی که از فوتبال و استقلال فقط سهم خواهی بخواد حرف نزنه بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موقعیکه شکورزاده بازی میکرد کجا بودی تو یکی ازمتعصب ترین مدافعان استقلال بود فقط بخاطر ترافیک مدافع باعث شد که توتیم ملی درخششی نداشته باشه توشاهین واستقلال خیلی عالی بود تازه مگه دروغ گفته یزدانی وغلامی اینکاره نیستن

    • محمد

      به نظرم باید چند نفر ازاین مربی های کنار بگذاره امثالی مثل دین محمدی وتقوی بیاره کنار خودش

    • معراج عبدالهی

      فقط فکری بااون تاکتیکهای محلاتی
      نباشه همه چیزدرست پیش میره
      مجیدی باتاکتیک وهجومی وزهرداربازی
      میکرد،واقعاچقدبگیم بی فکر بدرداستقلال
      نمیخوره،ماهواداران فکری رونمیخوایم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج