۱۰۹۱۸۲۹
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

قهرمانی نیم‌فصل پیش‌زمینه قهرمانی پنجم

ناصر محمدخانی، مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است بازی‌های نیم فصل اول و کسب امتیازات آن ارزش بالایی دارد. به همین دلیل پرسپولیس باید در آخرین بازی نیم فصل اول هم با وجود دیدار خارج از خانه تمامی سه امتیاز بازی مقابل گل‌گهر را کسب کند.

روزنامه ایران ورزشی: ناصر محمدخانی، مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است بازی‌های نیم فصل اول و کسب امتیازات آن ارزش بالایی دارد. به همین دلیل پرسپولیس باید در آخرین بازی نیم فصل اول هم با وجود دیدار خارج از خانه تمامی سه امتیاز بازی مقابل گل‌گهر را کسب کند.

از شرایط بازی‌های اخیر پرسپولیس رضایت داشتید؟

پرسپولیس به قول کارشناسان در چند بازی اخیرش اقتصادی پیروز شده اما نکته مهم پیروزی و کسب سه امتیاز بوده که خوشبختانه سرخپوشان به این مهم رسیده‌اند و حالا از بخت بالایی برای صدرنشینی برخوردارند. پرسپولیس چهار مساوی بد داشت که کمی تیم را به لحاظ نتیجه‌گیری دچار مشکل کرد اما خوشبختانه کادر فنی به موقع تیم را جمع و جور کرد و موجب شد تا با برد در چند بازی متوالی دوباره شرایطش را در جدول ارتقا داده و خودش را به‌عنوان بخت اول صدرنشینی مطرح کند.

عملکرد تیمی پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تیم پرسپولیس هارمونی خوبی دارد چون تغییر چندانی به لحاظ بازیکن نداشته و تیم با سبک خوبی ارنج شده و به مصاف حریفان رفته است. در واقع ثبات و شرایط خوبی در پرسپولیس حکمفرما شده و همین مسأله موجب شده در کنار سایر فاکتورهای مثبت دیگر پرسپولیس با شکل خوبی به مصاف حریفان برود و خودش را مهیای روزهای خوب پیش رو کند. پرسپولیس از لحاظ بضاعت بازیکن روی نیمکت با مشکلاتی مواجه است و در بعضی از خطوط نیاز به تقویت دارد که با کامل شدن از این حیث می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. خوشبختانه نکته مهم به این مسأله باز می‌گردد که پرسپولیس با وجود کمبود از بعد بازیکن تهاجمی گلزن، وینگرهای خیلی خوبی دارد.

جدا از آن، بازیکنانی مانند سید جلال و چند بازیکن مؤثر دیگر مانند احمد نوراللهی که واقعاً به اوج پختگی و مؤثر بودن رسیده و موفق شده‌اند در مواقعی که کار تیم گره می‌خورد، کار را برای تیم پرسپولیس در آورند که سید جلال و احمد نوراللهی نمونه بارز این مسأله بوده‌اند. احمد نوراللهی پنج گل در نیم فصل اول برای پرسپولیس به ثمر رسانده و نشان داده که سرمربی پرسپولیس باید روی توانایی‌ او حساب خاصی باز کند که حتماً همینطور هم هست. جدا از نوراللهی خوشبختانه سید جلال هم در بهترین فرم ممکن قرار دارد و در چند بازی با زدن گل‌های سه امتیازی ارزش خودش را نشان داده و با احمد نوراللهی در کنار عملکرد تیمی موفق دوباره تیمشان را روی ریل پیروزی انداخته و موجب موفقیت تیمشان شده‌اند.

قهرمانی نیم فصل چقدر ارزش دارد؟

ارزش امتیازهای نیم فصل اول بسیار بالاست. چه بسا که ما شاهد بودیم که در سال‌های قبل هم پرسپولیس در کسب بیشتر امتیازهای نیم فصل اول موفق بوده و خودش را به عنوان مدعی اول قهرمانی معرفی و جام را در پایان فصل در چهار سال متوالی تکرار کرد. درست است که به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند اما امتیازات نیم فصل اول و با قهرمانی نیم فصل را تمام کردن، می‌تواند کمک زیادی به تکرار پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس کند. کاری که به نوعی بازیکنان و هواداران پرسپولیس به آن عادت کرده‌اند و با شخصیت خوب قهرمانی و بردی که در نزد تک‌تک بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس وجود دارد من باز هم به تکرار روزهای موفق پرسپولیس خیلی خوشبین هستم.

برای بازی مقابل گل گهر چه نتیجه و شرایطی را برای پرسپولیس پیش بینی می‌کنید؟

گل گهر تیم خوبی است و با قلعه‌نویی تیم خوبی در نیم فصل نشان داده است اما این تیم مانند بقیه تیم‌ها نقاط ضعفی دارد که یحیی و کادر فنی‌اش حتماً خیلی خوب این مسأله را آنالیز کرده‌اند. در واقع گروه آنالیز قوی پرسپولیس خیلی خوب سایر تیم‌ها را تحلیل کرده و این موضوع یکی از نکات مهمی است که به تیم پرسپولیس کمک کرده است. بازی با گل گهر و کسب سه امتیاز این دیدار و رسیدن پرسپولیس به صدر می‌تواند پیش زمینه خوبی برای قهرمانی پنجم این تیم شود. به همین دلیل برد مقابل گل‌گهر برای پرسپولیس ارزش زیادی دارد که حتماً بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس خیلی خوب ارزش این موضوع را می‌دانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مدثرجانانی

      میبریم با گل حسین پورباتکنیکش فقط بزارترکیب اصلی

    • مدثرجانانی

      آرمان رمضانی اریابرزگرباحسین پوربایداینابرن

    • مدثرجانانی

      مهدی شریفی که اصلااسمش به تیم پرسپولیس نیس اونم یه بازیکن باتاثیری است

    • عباس قاسمی

      برام سواله که این روزا مرتضی فنونی زاده کجاست!!!!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج