جاباما
۱۰۹۱۹۲۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کانال‌های هواداری نباید برای استقلال تصمیم بگیرند

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در مورد فعالیت برخی کانال‌های هواداری استقلال گفت: آن‌ها نمی‌توانند در مورد این تیم تصمیم بگیرند و ما هم نقشی نداریم، هیات مدیره هر تصمیمی که به صلاح باشد می‌گیرند.

خبرورزشی: معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در مورد فعالیت برخی کانال های هواداری استقلال گفت: آنها نمی توانند در مورد این تیم تصمیم بگیرند و ما هم نقشی نداریم، هیات مدیره هر تصمیمی که به صلاح باشد می‌گیرند.

مهدی علی نژاد در مورد اینکه آیا وزارت ورزش نامزدی در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت می‌کند یا خیر، گفت: این موضوع بارها گفته شده است که ما در انتخابات از هیچ کسی حمایت نمی‌کنیم. اگر نامزدی اعلام کرد که مورد تأئید وزارت ورزش است، اعضای مجمع حتماً به این نامزد رأی ندهند. هدف ما در انتخابات فدراسیون فوتبال برگزاری آن براساس اساسنامه است که فضای بیشتری باز شده و نامزدها می‌توانند حضور داشته باشند. اولویت ما برگزاری انتخابات سالم است. اینکه چه کسی رأی بیاورد به اعضای مجمع بستگی دارد. خوشبختانه آنها به این بلوغ رسیده‌اند که چه کسی را باید انتخاب کنند.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در مورد ماندن و یا برکناری فکری گفت: این موضوع به ما ارتباطی ندارد و مدیرعامل و هیأت مدیره باید تصمیم بگیرند.

وی در مورد اینکه برخی کانال‌های هواداری در این مورد فعال هستند، گفت: کانالهای هواداری نمی‌توانند تصمیم بگیرند و ما هم نقشی نداریم، فقط مدیرعامل و هیأت مدیره هر تصمیمی که به صلاح است را می‌گیرند.

علی نژاد در مورد اینکه سرخابی‌ها چه زمانی وارد بورس می‌شوند، گفت: ما که نمی‌توانیم بگوییم چه زمانی وارد می‌شوند. این کار فرایندی دارد و دست ما نیست و هیأت پذیرش فرابورس باید تعیین کند. جلسه معارفه برگزار شده و هیأت فرابورس بقیه شرایط را مشخص خواهد کرد. در حال حاضر پرسپولیس به دلیل اینکه صورت‌های مالی شش‌ماهه‌اش یک ماه زودتر از پرسپولیس سررسید شده، شرایطش بهتر از استقلال است. پرسپولیس ۳۱ آذر بود و استقلال ۳۱ دی‌ماه. در مجموع امیدواریم قبل از پایان سال، پذیرش فرابورس را داشته باشیم.

علی‌نژاد در مورد وضعیت کارگزار پرسپولیس گفت: در حال مذاکره هستند و اگر توافق شود، ادامه می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      خجالت بکش ... فکر کردی با کی طرفی؟ ... لازم نیست همخ چیز رو گل و بلبل نشون بدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج