۱۰۹۲۰۸۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پریدر: شهامت نداشتند که حکم اخراجم را بدهند

نایب رئیس پیشین فدراسیون شطرنج از کنار گذاشتنش از این پست انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس پیشین فدراسیون شطرنج از کنار گذاشتنش از این پست انتقاد کرد.

شادی پریدر درباره کنار گذاشتن از پست نایب رئیسی فدراسیون شطرنج اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که این اتفاق هر دلیلی که داشته، یک ذره هم تدبیر در آن مورد توجه قرار نگرفته است. مسئولان حداقل می‌توانستند اول حکم مرا لغو کنند و بعد برای نفر بعدی حکم بزنند.

پریدر: شهامت نداشتند که حکم اخراجم را بدهند

وی با اشاره به اینکه به عنوان کارشناس خبره نیز حضور داشت و از این سمت نیز کنار گذاشته شده است، ادامه داد: اگر دلیل این کار ثبت‌نام من در انتخابات فدراسیون شطرنج است، پس چرا در انتخابات قبلی که نام‌نویسی کرده بودم این اتفاق نیفتاد و توانستم به کارم به عنوان نایب رئیس بانوان ادامه بدهد؟ واقعاً می‌خواهم بدانم دلیل اقدام امروز چه بوده است.

بازیکن و مربی باسابقه شطرنج عنوان کرد: نایب رئیسی بانوان در ماه‌های گذشته شغل نبود و آیا حالا تبدیل به شغل شده است؟ نمی‌دانم این موضوع ارتباطی با انتخابات دارد یا موضوع دیگری در میان استف ضمن اینکه باید کتباً اعلام کنند که چرا مرا کنار گذاشتند یا در انتخابات قبلی خلاف شده بود که من با وجود ثبت‌نام در انتخابات توانستم به کارم ادامه بدهم یا این دوره خلاف شده است. من 27 سال به عنوان ورزشکار، قهرمان و مربی در شطرنج فعالیت کرده‌ام و پس از این مدت طولانی و در فاصله یک ماه به پایان سال، از سمتم کنار می‌گذارند.

پریدر گفت: مسئولان حتی شهامت نداشتند که حکم اخراج مرا بدهند و واقعاً متاسفم! من چندی قبل در مجمع فدراسیون جهانی تلاش زیادی انجام دادم و همه بیانیه را خودم آماده کردم، اما این برخورد درست نیست و یک نفر باید توضیح بدهد.

وی با بیان اینکه به حضورش در انتخابات فدراسیون شطرنج ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: یک سال برای سرپرست فعلی فدراسیون خدمت کردم اما او حتی جرأت این را نداشت که با من تماس بگیرد و علت را بگوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج