جاباما
۱۰۹۳۸۳۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

میزان جریمه متخلفانِ کرونا در تهران

استاندار تهران از افزایش مبتلایان زیر ۲۰ سال در استان تهران خبر داد و گفت:برگزاری هرگونه مراسم بهارانه، تجمعات و نمایشگاه‌های نوروزی ممنوع است و باید از هرگونه تجمعات پرهیز شود.

خبرگزاری فارس: استاندار تهران از افزایش مبتلایان زیر ۲۰ سال در استان تهران خبر داد و گفت:برگزاری هرگونه مراسم بهارانه، تجمعات و نمایشگاه‌های نوروزی ممنوع است و باید از هرگونه تجمعات پرهیز شود.

انوشیروان محسنی بندپی،استاندارد تهران در جلسه ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا، اظهار داشت: با توجه به افزایش روند مراجعین سرپایی، قطع یقین باید در نظارت و اجرا درست و به موقع این مصوبات ستاد ملی کرونا در ابعاد مختلف نهایت تلاش خود را بکار ببریم.

وی با اشاره به رهگیری و ایزوله کردن مبتلایان به عنوان هدف طرح محله ‌محور شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: مقرر شد تا تمام آزمایشگاه‌ها و مطب‌های خصوصی مشغول به فعالیت در استان تهران که آزمایشات پی سی آر را انجام می‌دهند، نتیجه آزمایشات خود را به دانشگاه علوم پزشکی ارسال کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی و طبق ردیابی‌های انجام شده که در استان خوزستان بیشترین شیوع را داشته است، در استان تهران و سایر استان‌ها نیز در حال چرخش است.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: میزان ابتلا افراد زیر ۲۰ سال به این بیماری در یک ماه اخیر از ۵.۲ درصد به ۹.۱ درصد افزایش یافته است و در این شرایط باید همه پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد ملی با جدیت پیگیری شود.

استاندارد تهران با اشاره به عدم همکاری مسافران پروازهای خارجی در انجام تست پی سی آر و قرنطینه شدن از پیشنهاد لغو پروازهای خارجی اروپایی به ستاد ملی کرونا خبر داد.

محسنی بندپی اظهار داشت:برگزاری هرگونه مراسم بهارانه، تجمعات و نمایشگاه‌های نوروزی ممنوع است و باید از هرگونه تجمعات پرهیز شود؛ همچنین طبق گزارش‌های اعلام شده از سوی نیروی انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۷۰ خودرو به علت تردد در ساعات ممنوع جریمه شده اند.

وی در مورد پروازهای خارجی، افزود:متاسفانه افرادی که از خارج کشور وارد می‌شوند همکاری‌های لازم را جهت انجام تست پی سی آر و قرنطینه شدن انجام نمی‌دهند؛ پیشنهاد استانداری تهران به ستاد ملی کرونا لغو و توقف ۲ الی ۳ هفته‌ای تمام پروازهای خارجی اروپایی به ایران است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد:کسانی که با علم بر بیماری خود در جامعه حضور پیدا می‌کنند و موجب آلودگی افراد دیگری می‌شوند تنها ۲۰۰ تومان جریمه می‌شوند؛ از دیگر پیشنهادات ما به ستاد ملی کرونا افزایش جریمه این‌گونه افراد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج