۱۰۹۴۴۲۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آخرین وضعیت مصدومیت ترسناک مهاجم ناپولی

به نظر می‌رسد که ویکتور اوسیمن بعد از مصدومیت از ناحیه سر و از دست دادن بخشی از حافظه کوتاه مدت خود رو به بهبودی است.

ورزش سه: به نظر می‌رسد که ویکتور اوسیمن بعد از مصدومیت از ناحیه سر و از دست دادن بخشی از حافظه کوتاه مدت خود رو به بهبودی است.

در جریان شکست چند شب پیش ناپولی برابر آتالانتا در چهارچوب رقابتهای سری آ بود که ویکتور اوسیمن از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی های زیادی در مورد او ایجاد شود.

از طرف دیگر پزشک ناپولی تایید کرده که خطر چندانی اوسیمن را تهدید می کند اما باید در مورد این بازیکن بدون ریسک عمل کرد و احتمالاً او تا ماه مارس قادر به همراهی تیم جنارو گتوزو نخواهد بود.

آخرین وضعیت مصدومیت ترسناک مهاجم ناپولی

همچنین گزارشات طی روزهای گذشته حاکی از آن بود که اوسیمن بخشی از حافظه کوتاه مدت خود را هم از دست داده است اما اکنون آلفردو بوچیرو، متخصص مغز و اعصاب، تایید کرده که وضعیت این مهاجم رو به بهبود است. او در این باره گفت: " اکنون آزمایش های پزشکی نتایج خوبی را نشان می دهند اما ما هنوز باید منتظر بمانیم تا زمان بهبود طبیعی به پایان برسد. ما هیچ نشانه ای از هماتوم در مغز و آسیب به جمجمه نداریم. باید احتیاط کنیم. او حداقل به یک هفته استراحت کامل نیاز دارد.

من فکر می کنم که او می تواند از اوایل ماه مارس دوباره در اختیار تیم باشد. اوسیمن عجله دارد. او می خواهد بازی کند و از من درخواست کرده به روند درمانی اش تسریع بخشم اما در این شرایط استراحت لازم است. ما نمی توانیم ریسک کنیم. "شبه گزارش "ورزش سه"، در جریان شکست چند شب پیش ناپولی برابر آتالانتا در چهارچوب رقابتهای سری آ بود که ویکتور اوسیمن از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی های زیادی در مورد او ایجاد شود.

از طرف دیگر پزشک ناپولی تایید کرده که خطر چندانی اوسیمن را تهدید می کند اما باید در مورد این بازیکن بدون ریسک عمل کرد و احتمالاً او تا ماه مارس قادر به همراهی تیم جنارو گتوزو نخواهد بود.

همچنین گزارشات طی روزهای گذشته حاکی از آن بود که اوسیمن بخشی از حافظه کوتاه مدت خود را هم از دست داده است اما اکنون آلفردو بوچیرو، متخصص مغز و اعصاب، تایید کرده که وضعیت این مهاجم رو به بهبود است. او در این باره گفت:

" اکنون آزمایش های پزشکی نتایج خوبی را نشان می دهند اما ما هنوز باید منتظر بمانیم تا زمان بهبود طبیعی به پایان برسد. ما هیچ نشانه ای از هماتوم در مغز و آسیب به جمجمه نداریم. باید احتیاط کنیم. او حداقل به یک هفته استراحت کامل نیاز دارد.

من فکر می کنم که او می تواند از اوایل ماه مارس دوباره در اختیار تیم باشد. اوسیمن عجله دارد. او می خواهد بازی کند و از من درخواست کرده به روند درمانی اش تسریع بخشم اما در این شرایط استراحت لازم است. ما نمی توانیم ریسک کنیم. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج