۱۰۹۴۷۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هیاهوی هواداران مادریدی در تمرین با دود رنگی!

گروهی از هواداران اتلتیکو برای انگیزه دادن به تیم سیمئونه از دود‌هایی به رنگ قرمز و سفید استفاده کردند و تصویر جالبی را ایجاد کردند.

فوتبالی: گروهی از هواداران اتلتیکو برای انگیزه دادن به تیم سیمئونه از دود‌هایی به رنگ قرمز و سفید استفاده کردند و تصویر جالبی را ایجاد کردند.

اتلتیکو مادرید در سالهای اخیر با هدایت دیگو سیمئونه به تیم متفاوتی تبدیل شده است. تا قبل از آن تیم ساده ای بودند که صرفا برای تورنمنت های کوچک تر نظیر جام حذفی اسپانیا یا لیگ اروپا تلاش می کردند اما در سالهای اخیر به تیمی قدرتمند تبدیل شده اند که عملا رئال مادرید و بارسلونا که دو غول فوتبال اسپانیا هستند را به چالش کشیده اند.

اتلتیکو ماه هاست که در صدر جدول لیگ اسپانیا جای گرفته است و با وجود لغزش های هفته های اخیرش همچنان بخت اصلی قهرمانی لالیگاست. آنها در چمپیونزلیگ هم با وجود شکست نزدیک دور رفت مقابل چلسی همچنان در بازی برگشت شانس دارند که کامبک بزنند و شانس صعود داشته باشند.

هیاهوی هواداران مادریدی در تمرین با دود رنگی!

حالا و در روزهای مهم باشگاه اتلتیکو، گروهی از هواداران این تیم برای روحیه دادن به تمرین آمدند. این دسته از هواداران افراطی اتلتیکو به شدت پرهیاهو بودند و برای انگیزه دادن به تیم سیمئونه از دودهایی به رنگ قرمز و سفید استفاده کردند و تصویر جالبی را ایجاد کردند.

اتلتیکو در روز هفدهم اسفند بازی بسیار مهمی مقابل رئال مادرید تیم دوم جدول لالیگا دارد که این بازی را به نوعی می توان فینال لالیگا دانست و ده روز بعدش هم باید بازی برگشت با چلسی را برگزار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج