۱۰۹۴۸۰۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

عزیزی: شانس کریمی برای پیروزی کم نیست

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: منطقی نیست که می‌گویند علی کریمی شانسی برای پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد.

خبرگزاری ایسنا: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: منطقی نیست که می‌گویند علی کریمی شانسی برای پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد.

خداداد عزیزی با اشاره به مهم‌ترین موضوعاتی که رییس آتی فدراسیون فوتبال باید به آن توجه داشته باشد، اظهار کرد: در دوره‌های قبلی مدیریت فوتبال ثابت شده که هیچ اولویت‌بندی در فدراسیون وجود نداشته که بخواهند به آن رسیدگی کنند. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده که همه درباره اولویت‌های فدراسیون صحبت می‌کنند. در حال حاضر هم اولویتی وجود ندارد و فقط دعوا بر سر صندلی ریاست فدراسیون است.

وی در خصوص این که آیا ریاست جدید فدراسیون باید یک ویرانه را تحویل بگیرد ، خاطرنشان کرد: کفاشیان خودش معتقد بود که فدراسیون به ویرانه تبدیل شده است. خود آقایان گفته‌اند که فدراسیون به باتلاق و ویرانه تبدیل شده است. یک ویرانه هزاران ایراد دارد و نمی‌توان آن را به راحتی درست کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شانس پیروزی علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: علی کریمی به اندازه خودش شانس دارد. این که کریمی لابی نمی‌کند، دلیل نمی‌شود برای پیروزی در انتخابات شانس نداشته باشد. بزرگترین شانس او فوتبالی بودنش است. با وجود این که رای‌دهندگان فوتبالی نیستند، اما باز هم کریمی شانس دارد.

عزیزی ادامه داد: تا روز انتخابات نمی‌توان راجع به شانس علی کریمی اظهارنظر خاصی کرد. گرچه در فوتبال ایران لابی کردن خیلی تاثیرگذار است، اما اینکه برخی می‌گویند علی کریمی شانسی برای پیروزی ندارد، جمله درستی نیست. رای‌گیری به صورت مخفی انجام می‌شود و شاید برخی از افراد خلاف آنچه که حولش لابی شده، رای بدهند.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از مدیریت مصطفی آجرلو بیان کرد: مصطفی آجرلو در مدیریت، کارش را بلد است. مدتی که در پاس با او کار کردم، تیم نتایج خوب و مثبتی گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه دنیامیدانند که علی کریمی بیشترین شانس با اختلاف بالا را دارد و این فرا فکنیها و ورود افرادی مثل آجورلو برای پس زدن علی کریمی و کاشتن گزینه مورد نظر خودشان است این انتخابات هم یک شو و شامورتی بازی بیش نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج