جاباما
۱۰۹۴۸۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کربکندی: جدایی جهانی منتفی است

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: با توجه به وضعیت شهر اهواز در مورد برگزاری بازی مقابل فولاد سوال کردیم اما جواب‌های ضد و نقیض شنیدیم.

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: با توجه به وضعیت شهر اهواز در مورد برگزاری بازی مقابل فولاد سوال کردیم اما جواب‌های ضد و نقیض شنیدیم.

رسول کربکندی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه ذوب‌آهن خواستار لغو بازی با فولاد خوزستان است، اظهار داشت: برای لغو بازی درخواستی ندادیم، به صورت رسمی در مورد برگزاری این دیدار با توجه به وضعیت اهواز از فدراسیون و سازمان لیگ سوال کردیم که چه کار کنیم، آن‌ها هم ضد و نقیض صحبت می‌کنند. یکی می‌گوید نباید بروید، یکی می‌‌گوید جای دیگری باید بازی کنید و... اما هنوز وضعیت را روشن نکرده‌اند.

وی با اشاره به شرایط شهر اهواز افزود: شرایط خوزستان اصلا خوب نیست و وضعیت اهواز قرمز است. شرایط کاملا خطرناکی وجود دارد. کرونای جهش یافته در آنجا وجود دارد. استاندار خوزستان هم اعلام کرده شاید دو هفته شهر را قرنطینه کنیم. لغو به ما ارتباط ندارد، سوال کردیم که تعیین تکلیف شود. تهیه یک پرواز چارتر هزینه زیادی دارد و ما هفته گذشته هم برنامه ریزی و پرواز رزرو کرده بودیم اما فدراسیون یک هفته بازی ها را عقب انداخت. احساس خطر می‌کنیم چون سفر در این شرایط واقعا خطرناک است. همانطور که اشاره کردم برای تعیین تکلیف نامه زدیم اما هنوز بلاتکلیف هستیم.

کربکندی در خصوص مذاکره با باشگاه گل‌گهر برای تعویض علی دشتی با پیمان رنجبری و رضامحمودآبادی از این تیم سیرجانی، گفت: دشتی باید تسویه حساب کند و آن دو بازیکن هم باید با باشگاهشان تسویه کنند. برای تهاتر این دو بازیکن با گل گهر هم صحبت کردیم اما علی دشتی سرخود برنامه ریزی می‌کند و می‌رود و می‌آید که این کار خارج از اصول حرفه‌ای است. به هرحال این اتفاق شاید طی یکی دو روز آینده بیفتد.

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن در مورد جدایی دیگر بازیکنان این تیم عنوان کرد: ‌باید ببینیم چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم. ما در پست‌های مختلف نیاز به تقویت داریم و نمی‌خواهیم بازیکنانمان را به راحتی از دست بدهیم. شاید هر بازیکنی دلش بخواهد برود اما نمی‌توانیم به بازیکنان تاثیرگذارمان اجازه جدایی بدهیم.

وی در خصوص وضعیت میلاد جهانی گفت: در مورد میلاد جهانی هیاهوی زیادی راه افتاد که استقلال او را می‌خواهد. ما به دنبال تقویت تیم هستیم نه تضعیف آن، میلاد جهانی قرارداد دارد و جدایی او منتفی است. اصلا این این کار امکان پذیر نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج