۱۰۹۵۱۶۱
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

آخرین یادداشت قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال

فقط لحظه‌ای را تصور کنید که علی کریمی رئیس فدراسیون است، مهدوی‌کیا نایب رئیس. محمد دادکان مدیر تیم‌های ملی. بهنام ابوالقاسم‌پور، سعید دقیقی، همه بچه‌های فوتبالی یک جای کار فدراسیون را گرفته‌اند. هیچ خبری از لابی‌گری نیست.

خبرورزشی: فقط لحظه‌ای را تصور کنید که علی کریمی رئیس فدراسیون است، مهدوی‌کیا نایب رئیس. محمد دادکان مدیر تیم های ملی. بهنام ابوالقاسم‌پور، سعید دقیقی، همه بچه‌های فوتبالی یک جای کار فدراسیون را گرفته‌اند. هیچ خبری از لابی‌گری نیست.

از سادگی بعضی ها لذت می‌بریم. دنیا ساده انگارانه داشتن، عیب که نیست هیچ در این روزگار عجیب و غریب هنر است. در این دنیای دیوانه دیوانه دیوانه، توصیه به علی کریمی برای شرکت در برنامه شبه مناظره‌وار در تلویزیون چه سم غریبانه‌ای است!

توصیه به علی کریمی برای رایزنی با اعضای مجمع، عجب اتفاق خیره‌کننده‌ای است. ممنونیم از افرادی که در شام آخر، کریمی و یارانش را نصیحت کردند. متشکریم، خدا قوت. دم شما گرم که این عاقل و متمدن هستید.

در دنیا دیوانه‌وار ما که هیچ چیز در آن سر جای خودش نیست اما نباید توصیه‌های شما را گوش کرد. باید مثل علی کریمی عمل کرد؛ به تلویزیون نرفت و کنار آن ۳ کاندیدا ننشست و حرف هم نزد؛ با اعضای مجمع تماس نگرفت و لابی نکرد. راستی توقع داشتید کریمی به اعضای مجمع زنگ بزند و خودش را معرفی کند یا از آنها تقاضایی داشته باشد؟

عجیب است؛ اگر در این فوتبال ذره‌ای صداقت و شفافیت وجود داشته باشد، هر طفل از راه رسیده‌ای می‌داند هیچ قیاسی در کار نیست و کریمی فوتبالی و آشنا برای مردم، هزار پله بالاتر از بقیه نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال می ایستد.

حرف آخر با اعضای مجمع اما این است؛ فردا روز رأی‌گیری است؛ روز قضاوت شما. روزی که تاریخ فوتبال ایران، آن را به خاطر خواهد سپرد. فقط لحظه‌ای را تصور کنید که علی کریمی رئیس فدراسیون است، مهدوی‌کیا نایب رئیس. محمد دادکان مدیر تیم های ملی. بهنام ابوالقاسم‌پور، سعید دقیقی، همه بچه‌های فوتبالی یک جای کار فدراسیون را گرفته‌اند. هیچ خبری از لابی‌گری نیست. از «بند پ» خبری نیست. از خواهش و التماس برای سفرهای سیاحتی و سهمیه های آنچنانی خبری نیست. از رئیس دفتر تا رئیس سازمان لیگ و کمیته مختلف، با من بمیری تو بمیری پست نمی‌گیرند. نمی‌گوییم فوتبال گلستان می‌شود اما از این وضعیت ناراحت‌کننده‌ای که فدراسیون تبدیل به یک مونوپل شده خلاص می شویم. حداقلش می‌دانیم و می‌بینیم چهره ای فوتبالی که سال‌ها در این ورزش زندگی کرده، چرخ فوتبال را می‌چرخاند.

می‌دانیم؛ این یک خواب خوش است اعضای مجمع فدراسیون فوتبال؛ شما شاید این خواب را برای ما تعبیر نکنید اما تاریخ درباره همه چیز قضاوت خواهد کرد. روزی در پیشگاه تاریخ پاسخگوی همه چیز خواهیم بود؛ همه ما...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه همه پرسپولیسی باشن دیگه راحتتر قهرمان میشن لونگیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا برات متاسفم که ایقدر حقیر و کوته فکری

      • خسته شدیم

        واقعا تاسف بار است که نوک دماغتم نمی بینی

    • استقلال کبیر آسیا چهارفینال دوقهرمانی⭐⭐

      کوته فکرتویی الدنگ. بدون اینا چندسال گند زدین ب فوتبال. با اومدن این آقایون تماما لنگی دیگه وای بحال فوتبال. شرف و وجدانتو بیدارکن کوته. دوست قرمز ازلفظ کوته استفادع کرد و چاپ کردین. منم جوابشو دادم باید چاپ کنید وجدانی و انصافی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج