جاباما
۱۰۹۵۲۵۴
۷ نظر
۵۱۳۳
۷ نظر
۵۱۳۳
پ

یک فهرست جذاب و مهیج از فیلم‌های ترسناک سال

فهرستی از چند فیلم ترسناک یا شاید دقیق‌تر؛ مهیج! این فهرست آثار جدید را شامل میشود، سعی کردیم از لحاظ کیفی، قابل تامل باشند و هر خزعبلی را جای فیلم ترسناک اینجا نیاورده‌ایم، به هر حال آخرهفته فرصت خوبی برای «ترسیدن» است.

برترین‌ها: فهرستی از چند فیلم ترسناک یا شاید دقیق‌تر؛ مهیج! این فهرست آثار جدید را شامل میشود، سعی کردیم از لحاظ کیفی، قابل تامل باشند و هر خزعبلی را جای فیلم ترسناک اینجا نیاورده‌ایم،به هر حال آخرهفته فرصت خوبی برای «ترسیدن» است.
the dark and the wicked
یک فهرست جذاب و مهیج از فیلم‌های ترسناک سال
«سیاه و شریر» به نویسندگی و کارگردانی «برایان برتینو» که از فضای ترسناک و احساسات صادقانه ساخته شده است. فیلم داستانِ خواهر و برادری به نام‌های مایکل و لوئیز استراکر است که با شنیدن خبر درحال مرگ بودن پدرشان به خانه خود در مزرعه بازمی‌گردند. این فیلم درام خانوادگی است که در یک خرقه تاریک پوشانده شده، یک فیلم ترسناک هوشمندانه که مربوط به فقدان والدین است
Underwater
یک فهرست جذاب و مهیج از فیلم‌های ترسناک سال
فیلم «زیرآب» به کارگردانی «ویلیام یوبانک» روایتگر یک گروه تحقیقات دریایی است که بعداز وقوع زلزله‌ای تلاش می‌کنند آزمایشگاه خود را در زیر آب نجات دهند، اما خیلی زود متوجه می‌شوند موجود دیگری همراه آن‌ها زیر آب‌ها زندگی می‌کند. فیلم داستانی را روایت می‌کند که در آن چندین ژانر وحشت، علمی تخیلی، اکشن و هیجان انگیز در هم گره خورده‌اند.
saint maud
یک فهرست جذاب و مهیج از فیلم‌های ترسناک سال
«سنت ماد» به کارگردانی «رز گلس»، کارگردان تازه‌کار و بااستعداد، فیلمی خیره‌کننده و یک پیروزی هیجان‌انگیز محسوب می‌شود که به‌خوبی توانسته ورود یک استعداد جدید و البته قابل توجه را به ما نشان می‌دهد. این فیلم ترسناک و روان شناختی داستان پرستار متدینی است که به هر شکل ممکن می‌خواهد روح مریضی که از او مراقبت می‌کند را نجات بدهد.
فیلم در تلاش است تا یک زاویه ترسناک و جسورانه اصیل از ایمان، دیوانگی و نجات را در جهانی که سقوط کرده، به تصویر بکشد.
his house
یک فهرست جذاب و مهیج از فیلم‌های ترسناک سال
«خانه او» فیلمی ترسناک روانشناختی به کارگردانی «رامی ویکس» است که تا مدت‌ها در ذهن شما باقی می‌ماند. داستان یک زوج مهاجر را روایت می‌کند که در حال مهاجرت از سودان جنگ زده هستند تا به بریتانیا رفته و بتوانند در برنامه‌ی مسکن عمومی بریتانیا شرکت کرده و صاحب خانه و حقوق شهروندی شوند. فیلم جنبه‌های مختلفی از تجربه‌های بسیار ترسناک پناهندگان را به ما نشان دهد.
run
یک فهرست جذاب و مهیج از فیلم‌های ترسناک سال
«فرار» فیلمی هیجانی و رازآلود به کارگردانی «آنیش چاگانتی» است که روایت گر رابطه‌ی عجیب یک مادر و دختر معلول او که تنهایی در خانه‌ای در حاشیه‌ی شهر زندگی می‌کنند، است. فیلم درباره رابطه مادر و فرزندان و عشق بین آن‌هاست که شاید برای ساخت یک فیلم ترسناک کمی چالش‌برانگیز باشد. «فرار» با وجود قصه‌ی ابتدایی جذاب و درگیرکننده است.
The Invisible Man
یک فهرست جذاب و مهیج از فیلم‌های ترسناک سال
«مرد نامرئی» به کارگردانی «لی وانل» اقتباسی مدرن از کتابی به همین نام به نویسندگی «اچ جی ولز» است. «مرد نامرئی» داستان زندگی «سسیلیا کاس» است که نامزدش خودکشی کرده است و او تصمیم می‌گیرد خاطراتش را فراموش کند و یک زندگی جدید برای خود بساز اما…این بازسازی مدرن سعی دارد در دل بی‌عدالتی‌های اجتماعی معاصر مخاطب خود را بترساند، او را به هیجان در بیاورد و حس تعلیقی در تماشگر ایجاد کند.
Candyman
یک فهرست جذاب و مهیج از فیلم‌های ترسناک سال
نسخه اصلی فیلم«کندی من» در سال ۱۹۹۲ اکران شد و سپس در سال‌های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۹ دنباله‌های این فیلم، یعنی Candyman: Farewell to the Flesh و Candyman: Day of the Dead اکران شدند. داستان درباره پسر سیاهپوست یک برده است که به جای دست، قلاب فلزی دارد و سال‌ها بعد در قالب یک روح کینه‌توز برای انتقام بازمی‌گردد. با توجه به رویکرد «مانکی‌پا»، به نظر می‌رسد که در نسخه جدید فیلم مسائل نژادی و پس‌زمینه اجتماعی پررنگ‌تر باشد.
train to busan۲
یک فهرست جذاب و مهیج از فیلم‌های ترسناک سال
فیلم «قطار بوسان ۲: شبه‌جزیره»، در خط داستانی نسبت به قسمت اول فیلم، تفاوت‌های چشمگیری نیز با آن دارد. داستان فیلم «قطار بوسان ۲: شبه‌جزیره» آن‌چنان که فکر می‌کنید ارتباط تنگاتنگی با فیلم اول ندارد. فیلم دوم، مقدمه‌ای دارد مختصر و تا حدودی هم می‌توان گفت مفید که به حوادثی که در دنیای فیلم در گذشته رخ داده می‌پردازد. «قطار بوسان ۲: شبه‌جزیره» با روایت هیجان انگیز به مدد جلوه‌های ویژه‌ قوی مخاطب را به خوبی سرگرم می‌کند.
PG: Psycho Goreman
یک فهرست جذاب و مهیج از فیلم‌های ترسناک سال
پنجمین و تحسین شده‌ترین فیلم «استنون کاستنسکی» تلفیقی از ژانر‌های ترسناک، کمدی، فانتزی و علمی تخلیلی است. داستان فیلم ماجرای دختری با برادرش است که جواهری که یک هیولای اهرمینی با هدف نابودی جهان کنترل می‌کند،کشف می‌کنند. این تصور که یک بچه می‌تواند با شخصیتی شرور دوست شود، بسیار هیجان‌انگیز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فامیل دور

      فقط جنگیر...

    • بدون نام

      مرد نامرئی و فرار قشنگه

    • شهاب

      فاتحه سینمایی که Goreman توش بشه تحسین شده ترین را باید خوند فیلمی که برای هیچ رده سنی مناسب نیست نه کودکانه هست نه برای بزرگ سال ها ساخته شده کارگردانش احتمالا روز های تولید روغن بنفشه زیاد استفاده کرده حالش خوب نبوده

    • بدون نام

      اینا که گفتی ترسناک نبودن

    • ع.چ

      فیلم نامقدس و احضار 3 بزودی اکران میشن قطعا خیلی بهتر از اینا هستند

    • بدون نام

      لطفا یه فهرست ازفیلمهای کمدی و عاشقانه باحال بگین کامیابی ازکرونا نرسیدیم

    • بدون نام

      راهبه رو چرا ننوشتین ؟
      خیلی ترسناکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج