۱۰۹۵۴۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فکری در موقعیت آچمز؛ مددی حمایت می‌کند

بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان هجمه عظیمی علیه محمود فکری به‌پا شد و بسیاری از هواداران استقلال در فضای مجازی علیه این مربی انتقاد کردند و خواستار برکناری‌اش شدند.

روزنامه ایران ورزشی: بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان هجمه عظیمی علیه محمود فکری به‌پا شد و بسیاری از هواداران استقلال در فضای مجازی علیه این مربی انتقاد کردند و خواستار برکناری‌اش شدند. موج اعتراض‌ها به‌حدی زیاد بود که هیأت‌مدیره استقلال بلافاصله تشکیل جلسه داد تا وضعیت محمود فکری مورد بررسی قرار بگیرد. بعد از این نشست مشخص شد سرمربی استقلال زمان محدودی در اختیار دارد و اعضای هیأت‌مدیره ماندن فکری بر مسند کار را منوط به موفقیت در سه بازی آتی دانستند. در حقیقت برای فکری و همکارانش ضرب‌الاجل تعیین شد تا اگر وضعیت تیم را سروسامان ندهند مربی دیگری به‌جایش انتخاب شود.

این تصمیم تا حدی فضای مجازی را علیه سرمربی آرام کرد تا به‌نوعی کفه ترازو متعادل شود و دیگر شاهد انتقاد‌های تند علیه سرمربی استقلال نباشیم. در واقع منتقدان فکری منتظرند عملکرد سرمربی تیم خود را در بازی‌های پیش‌رو ارزیابی کنند تا اگر امیدی به قهرمانی باشد همچنان به حمایت‌های خود ادامه دهند، اما تردیدی نیست اگر استقلال در بازی‌های پیش‌رو به آن نتیجه‌ای که مورد منظور عموم است دست نیابد دوباره عرصه برای ادامه کار فکری در استقلال تنگ خواهد شد.

در این فضای پر از شک و دودلی اما مدیرعامل استقلال بعد از نشست اعضای هیأت‌مدیره مصاحبه‌ای انجام داد که بسیار مهم بود. مددی که با سؤالی درباره آینده فکری و استقلال مواجه بود اعلام کرد هرگز دوست ندارد در مواجهه با اعضای کادر فنی از واژه فعلاً یا موقت استفاده کند و این مربیان تا آخر فصل مورد حمایت آنها قرار دارند.

صحبت‌های مددی کافی بود تا رسانه‌ها از قول آقای مدیرعامل اعلام کنند فکری تا آخر فصل سرمربی استقلال باقی خواهد ماند اما پرسشی که پیش می‌آید این است که اگر استقلال در سه بازی آتی به آن نتایجی که مدنظر است دست نیابد آیا مددی باز هم به حمایت از محمود فکری و همکارانش خواهد پرداخت؟

صحبت‌های آقای مدیرعامل بعد از نشست هیأت‌مدیره تا حدی معادلات را به‌هم زده و اینطور به نظر می‌رسد میان مدیران باشگاه استقلال بر سر ادامه همکاری با محمود فکری اتفاق نظر کافی وجود ندارد و برخی در هیأت‌مدیره استقلال با تداوم حضور فکری مخالفند و حتی می‌خواستند بعد از بازی با سپاهان گزینه دیگری را به‌جای او قرار دهند و برخی هم اعتقاد دارند باید از این کادر حمایت کرد.

مددی در توجیه حمایت خود از فکری از دلیلی مبتدیانه استفاده کرده که این خود نشان می‌دهد جایگاه سرمربی استقلال در این باشگاه چندان سفت و محکم نیست. صرف اینکه کادر فنی استقلال یکی از استقلالی‌ترین کادر فنی‌های سال‌های اخیر است (دلیلی که مددی به آن اشاره داشته) نمی‌تواند حاوی ادله فنی باشد و به‌طور قطع نتایج استقلال است که سهم و نقشی انکارناپذیر در آینده کاری محمود فکری ایفا خواهد کرد.

استقلال در واقع اکنون در وضعیتی کاملاً ابهام‌آمیز سیر می‌کند و شاید اگر لیگ تعطیل نمی‌شد تا حد زیادی پرده از برنامه‌های مدیران و تصمیم‌گیران باشگاه استقلال برای ادامه یا قطع همکاری با محمود فکری برداشته می‌شد، اما به تعویق افتادن زمان برگزاری لیگ برتر تا حدی پروسه عبور از این مرحله سخت را به عقب انداخته و همچنان باید منتظر باشیم تا فکری از سه بازی پیش‌رو عبور کند تا درباره آینده کاری‌اش به جمع‌بندی تازه‌ای برسیم.

تردیدی نیست اگر فکری قابلیت امتیازگیری مناسب در بازی‌های پیش‌رو را داشته باشد جایگاهش محکم‌تر خواهد شد. او باید ابتدا از سد مس بگذرد، بعد فولاد را در تهران مغلوب کند و در نهایت از ماشین‌سازی که با مهدی پاشازاده وارد کارزار لیگ برتر شده، امتیاز کامل بگیرد. در واقع خوشبینانه‌ترین حالت ممکن برای استقلال و محمود فکری این است که از بازی‌های پیش‌رو ۷ یا ۹ امتیاز دریافت کند که اگر به این امتیازات دست یابد فکری امیدوار به ادامه فعالیت در استقلال خواهد بود اما چنانچه نتایج دیگری رقم بخورد شاید تا پیش از پایان فصل مدیران استقلال به‌دلیل فشارهای ناشی از سوی هواداران ناچار به ایجاد تغییرات در کادر فنی استقلال شوند که البته روشن هم نیست چنین تصمیمی در نهایت به سود استقلال لیگ بیستم باشد یا خیر؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج