۱۰۹۵۵۲۱
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

عزیزی‌خادم: انتخابات امروز نماد دموکراسی بود

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتحابات امروز این فدراسیون را تبلور و نماد دموکراسی دانست.

خبرگزاری تسنیم: شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتحابات امروز این فدراسیون را تبلور و نماد دموکراسی دانست.
عزیزی‌خادم: انتخابات امروز نماد دموکراسی بود
شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخابش به‌عنوان ریاست فدراسیون اظهار داشت: از تمامی اعضای مجمع که به من و خانم موسوی اعتماد کردند، تشکر می‌کنم. شما اعضای مجمع ما را امانتدار خود دانستید.
رئیس منتخب فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از بهاروند درخواست کرده است که وقتی به او بدهند، تصریح کرد: وظیفه خود دانستم که با افتخار از همه عزیزان تشکر کنم و خودم را خادم صاحبان فوتبال می‌دانم. ان‌شاءالله با تیم مدیریتی جدید، هماهنگی مجموعه فدراسیون و تعامل سازنده با تمام ارکان نظام، با فصلی نو و نگاهی نو با همکاری شما از فوتبال دفاع کنیم. شما عصاره و چکیده فوتبال کشور بوده و نشان دادید تصمیم‌ساز هستید. شما نشان دادید نگاهی کاملاً حرفه‌ای به موضوع دارید و دغدغه‌تان را درک می‌کنم.
و با بیان اینکه خودش را موظف و مکلف می‌داند که قوی‌تر از قبل در فدراسیون فوتبال فعالیت کند، خاطرنشان کرد: امیدوارم در بخش هیئت‌های استانی، باشگاه‌های محترم در لیگ‌های مختلف، بانوان و فوتسال بتوانیم همه در کنار هم، نگاه جدیدی را تجربه کنیم. به نوبه خودم از همه عزیزان تشکر ویژه‌ای دارم.
عزیزی خادم در ادامه بیان کرد: از سرپرست فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، نبی، وزارت ورزش، علی‌نژاد، دست‌اندرکاران کمیته ملی المپیک و مجلس که فضایی تازه با نگاه و اساسنامه جدید ایجاد کرد، تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله با رفتار همکاری‌گرایانه با فصلی نو بتوانیم قدم در راه توسعه فوتبالی بگذاریم که شما اعضای مجمع، صاحبان و نماینده ملت عزیز ایران هستید. خودم را موظف و مکلف می‌دانم که از شما مشورت بگیرم و تعاملی سازنده خواهیم داشت.
«وظیفه خود می‌دانم در راستای اهداف هیئت رئیسه آینده فدراسیون فوتبال حرکت کنم.»، رئیس جدید فدراسیون فوتبال ضمن بیان این جمله گفت: بی‌نهایت خدای عالم را شاکرم و چه رأی می‌گرفتم و چه رأی نمی‌گرفتم، خدا صاحب و مالک است. به اذن و نام الهی و دعای خیر مقربین الهی اعتقاد دارم و معتقدم صندلی که خدا به آدم بدهد، ارجح است. این موضوع را تجربه کرده‌ام و شما جلوتر از من هستید. ان‌شاءالله همه در کنار هم، افتخار، اعتبار و اعتماد را به فوتبال برگردانیم و صمیمانه از همه اعضای مجمع، اصحاب رسانه، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم.
عزیزی خادم انتخابات امروز را تبلور و نماد دموکراسی آگاهی‌بخشی دانست و تصریح کرد: در فضای رقابتی آگاهانه، صادقانه و مخلصانه کنار هم قرار گرفتیم و اگر عمری باشد، صادقانه، خالصانه و متواضعانه کنار دوستان حرکت خواهم کرد. باز هم از اعتمادی که به من و خانم موسوی کردید، و نیز از بهاروند و محبت همه دوستان تشکر می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با تشکر از وزیر ورزش و پیرمردها

    • بدون نام

      از قیافش معلومه دونباله چیه کاملا.این از اون دارو دسته بدتره

    • بدون نام

      با زدوبند ریس شدی اون جایگاه به علی کریمی‌ و مهدوی کیا تعلق داره پیداست که چاپلوسی دلت برا فوتبال کشور نسوخته آینده ثابت خواهد کرد

    • مهدی

      نماد زد و بند نه دمکراسی

    • بدون نام

      این دروغی که گفتی راسته

    • امین هستم

      زرشک

    • بدون نام

      نه بابا

    • حسین

      ایران و دموکراسی تو که راست میگی...

    • بدون نام

      فک کن علی کریمی رای نیاره تو رای بیاری

    • بدون نام

      درست مثل انتخابات مجلس پنج درصدی

    • بدون نام

      یعنی باور کنیم خاک بر سر فوتبالی که رئیسش فوتبالی نباشه

    • قلندر

      و تکرار تاریخ... فوتبال در دست سیاسیون... تاسف.. تاسف... تاسف..

    • بک

      امروزفوتبال گریست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج