جاباما
۱۰۹۵۹۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تجمع مخالفان «پاشینیان» درخیابان‌های ایروان

در ادامه بحران سیاسی ایجاد شده در ارمنستان، مخالفان نخست وزیر این کشور امروز دوشنبه در خیابان های ایروان اقدام به برگزاری تجمع کردند.

خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک: ایروان پایتخت ارمنستان امروز دوشنبه شاهد تجمع و تظاهرات مخالفان «نیکول پاشینیان» نخست وزیر این کشور بود.

این در حالی است که قرار است عصر امروز هواداران پاشینیان اقدام به برگزاری تظاهرات در ایروان کنند.

اقدام روز گذشته رئیس جمهور ارمنستان در مخالفت با خواسته پاشینیان برای برکنار کردن رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور موجب پیچیده تر شدن اوضاع سیاسی در ارمنستان شده است.

پنجشنبه هفته گذشته بدنبال آنکه جمعی از فرماندهان ارتش ارمنستان خواستار استعفای پاشینیان از مقام نخست وزیری شدند، وی با بیان اینکه ارتش ارمنستان قصد کودتا دارد حکم برکناری رئیس ستاد مشترک را صادر اما رئیس جمهور با این اقدام مخالفت کرد.

در همین رابطه دفتر «آرمن سرکیسیان» رئیس جمهور ارمنستان با صدور بیانیه ای از مخالفت با برکناری رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور خبر داد.

در بیانیه صادر شده از سوی دفتر سرکیسیان آمده است که رئیس جمهوری ارمنستان با درخواست «نیکول پاشینیان» نخست وزیر این کشور برای برکناری «اونیک گاسپاریان» رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور مخالفت کرده است.

در این بیانیه آمده است: رئیس جمهور، در چارچوب اختیارات قانونی خود، پیش نویس فرمان را با اعتراض برگردانده است. با کلیات نظرات قانونگذاران و کارشناسان، نتیجه گیری این است که پیش نویس این حکم با قانون اساسی مغایرت اساسی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج