۱۰۹۶۰۵۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حضور ۱۲روزه آلکنو در ایران

نخستین مرحله اردو‌های تیم ملی والیبال از هفتم فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و سرمربی تیم ملی از ۲۲ فروردین به همراه «توتولو» به جمع ملی‌پوشان ملحق می‌شود. «آلکنو» پس از حضور ۱۲ روزه در اردوی داخلی به همراه ملی‌پوشان به کازان خواهند رفت تا سایر اردو‌ها و دیدار‌های تدارکاتی را در روسیه برگزار کنند.

روزنامه توسعه ایرانی: نخستین مرحله اردوهای تیم ملی والیبال از هفتم فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و سرمربی تیم ملی از ۲۲ فروردین به همراه «توتولو» به جمع ملی‌پوشان ملحق می‌شود. «آلکنو» پس از حضور ۱۲ روزه در اردوی داخلی به همراه ملی‌پوشان به کازان خواهند رفت تا سایر اردوها و دیدارهای تدارکاتی را در روسیه برگزار کنند.

قرار است از فاصله هفتم تا ۲۲ فروردین که آلکنو می‌آید، سرمربیان تیم‌های باشگاهی بازیکنان برگزیده خود را به فدراسیون معرفی کنند تا پس از بررسی از سوی کادر فنی و فدراسیون در صورت توانایی به مرحله نخست اردوهای ملی راه یابند. هر ۱۴ سرمربی حاضر در مسابقات لیگ برتر می‌توانند لیست بازیکنان برگزیده خود را به فدراسیون ارسال کنند. بنابراین فرصت عالی برای تمام بازیکنان داخلی فراهم شده است تا با اعتماد مربیان خود به اردوهای ملی معرفی شوند و برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در لیگ ملت‌ها توانایی‌های خود را اثبات کنند.

تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار جواز حضور در المپیک را به دست آورده است و برای حضوری قدرتمند و با هدف کسب سکو آماده می‌شود. ملی‌پوشان پیش از آغاز بازی‌های المپیک، رقابت‌های لیگ ملت‌ها را باید پشت سر بگذارند و به همین دلیل پس از اردوهای داخلی چند دیدار تدارکاتی و اردو نیز در کازان روسیه برگزار می‌کنند.

از سوی دیگر شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان را به تعویق انداخت و این احتمال وجود دارد که برگزاری مسابقات لغو شود. در همین راستا فدراسیون والیبال با در نظر گرفتن احتمال لغو المپیک پیش‌بینی‌های لازم را در قرارداد سرمربی تیم ملی لحاظ کرده است و در صورت لغو المپیک «آلکنو» مبلغی بابت این بازی‌ها از ایران دریافت نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج