جاباما
۱۰۹۶۱۴۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

افزایش آمار جراحی‌ زیبایی همزمان با شیوع کرونا

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به افزایش آمار جراحی‌های زیبایی بینی همزمان با شیوع کرونا گفت: دور کاری بسیار از کارمندان و غیرحضوری بودن دانشگاه‌ها و همچنین داشتن وقت اضافه توسط بسیاری از افراد سبب شده که تمایل به انجام جراحی‌های زیبایی در شرایط کرونا بیشتر شود.

اعتمادآنلاین: فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به افزایش آمار جراحی‌های زیبایی بینی همزمان با شیوع کرونا گفت: دور کاری بسیار از کارمندان و غیرحضوری بودن دانشگاه‌ها و همچنین داشتن وقت اضافه توسط بسیاری از افراد سبب شده که تمایل به انجام جراحی های زیبایی در شرایط کرونا بیشتر شود.

دکتر محمد علیپور فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در آستانه برگزاری وبینار ماهانه بزرگان رینوپلاستی ایران اظهار داشت: یکی از مباحثی که در این وبینار مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد مبحث پیزوالکتریک در انجام جراحی های زیبایی است.

وی افزود: پیزو الکتریک کاربرد های مختلفی دارد و در جراحی رینوپلاستی سبب می شود که محل برش بسیار دقیق انجام ‌گیرد و آسیب‌های کمتری به سایر نسج و بافتهای محله کناری برش وارد می‌شود و بنابراین در این کنگره درباره این موضوع مباحثی مطرح می‌شود.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در ادامه به افزایش آمار جراحی های رینوپلاستی در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: دور کاری بسیار از کارمندان و غیرحضوری بودن دانشگاه‌ها و همچنین داشتن وقت اضافه توسط بسیاری از افراد سبب شده که تمایل به انجام جراحی های زیبایی در شرایط کرونا بیشتر شود و این مسئله با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر در بسیاری از مراکز درمانی انجام می‌گیرد.

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، وی درباره مناسب ترین سن جهت انجام جراحی رینوپلاستی گفت: حداقل سن جراحی بینی در دختران ۱۷ سال به بالا است. البته برخی از جراحان معتقد هستند که از ۱۵ سال نیز می توان این جراحی را در افراد انجام داد به شرطی که شرایط جسمی کامل وجود داشته باشد و همچنین انجام جراحی بینی محدودیت سنی ندارد و حتی بیمارانی هم بوده‌اند که علی رغم دارا بودن سن بالای ۶۰ سال این عمل برای آنها انجام گرفته است.

علی پور درباره هزینه جراحی بینی گفت: این هزینه در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی متفاوت است و متوسط ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان برای بیمار هزینه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج