جاباما
۱۰۹۶۱۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انگلیس و ایرلند به دنبال میزبانی مشترک جام‌جهانی

با اعلام رسمی انگلیس و ایرلند، تلاش ها برای برگزاری بزرگترین رویداد جهان فوتبال در سرزمینی که آن را مهد این ورزش می دانند و تاریخی پربار و طولانی در فوتبال دارد، آغاز شد.

ورزش سه: با اعلام رسمی انگلیس و ایرلند، تلاش ها برای برگزاری بزرگترین رویداد جهان فوتبال در سرزمینی که آن را مهد این ورزش می دانند و تاریخی پربار و طولانی در فوتبال دارد، آغاز شد.
با اختصاص بودجه ای ۳.۵ میلیون یورویی از سوی دولت انگلیس در حمایت از این هدف، انگلیس و ایرلند یک گام دیگر به درخواست میزبانی مشترک در جام جهانی سال ۲۰۳۰ نزدیک تر شدند.
هنوز به صورت رسمی به موعد فیفا برای ارائه درخواست میزبانی در جام جهانی نرسیده ایم و تازه از آغاز سال ۲۰۲۲ کشورها می توانند درخواست میزبانی خود را به فیفا ارائه کنند، اما تا الان چندین کشور مختلف علاقه خود به میزبانی را اعلام کرده اند. از جمله اسپانیا و پرتغال که درخواست میزبانی مشترک دارند و همچنین آرژانتین، شیلی، پاراگوئه و اوروگوئه که آنها نیز قصد دارند در کنار هم درخواست میزبانی مشترک بدهند.
اتحادیه های فوتبال انگیس و ایرلند در بیانیه ای گفتند که از دریافت حمایت اولیه از دولت های متبوعشان بسیار خشنودند، هر چند اذعان داشتند که هنوز تصمیم نهایی در مورد اینکه پیشنهاد میزبانی مشترک را به فیفا ارائه خواهند داد یا نه، گرفته نشده است.
بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، به سان گفت که میزبانی از جام جهانی در انگلیس و ایرلند "یک اتفاق کاملاً عالی" خواهد بود و متعهد شد ۳.۵ میلیون یورو را به حمایت از این پیشنهاد در این مرحله اختصاص دهد.
جانسون گفت: "ما بسیار مشتاق هستیم که فوتبال را در سال ۲۰۳۰ به خانه‌اش بازگردانیم. من فکر می کنم اینجا مکان مناسبی باشد. اینجا خانه فوتبال است و زمان هم مناسب این کار است."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج