۱۰۹۶۲۵۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

چرا پرسپولیس ۲بازیکن خود را به تبریز فرستاد؟

باشگاه پرسپولیس در حالی دو بازیکن جوان خود را به صورت قرضی به ماشین‌سازی داده است که برای این کار خود دلایلی دارد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس در حالی دو بازیکن جوان خود را به صورت قرضی به ماشین‌سازی داده است که برای این کار خود دلایلی دارد.

پس از سعید حسین‌پور، آریا برزگر دیگر بازیکن جوان پرسپولیس نیز امروز (سه‌شنبه) در نقل و انتقالات نیم‌فصل به ماشین‌سازی تبریز پیوست تا دومین بازیکن جوان سرخ‌ها نیز به طور قرضی راهی تبریز شود. این اتفاق در حالی رقم خورد که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی معتقدند به دلیل صحبت‌های محمدرضا زنوزی علیه پرسپولیس و همچنین مخالفت باشگاه ماشین‌سازی با حضور پیمان بابایی در این تیم، مدیران پرسپولیس نباید بازیکنان خود را به تیم‌های تبریزی بدهند اما این انتقادات در حالی مطرح می‌شود که ظاهراً مدیران پرسپولیس برای انتقال بازیکنان خود به ماشین‌سازی دلایلی دارند.

پرسپولیسی‌ها که در ابتدای فصل نیز امیر روستایی را در شرایطی مشابه به صورت قرضی به پیکان فرستادند، تجربه خوبی از این کار دارند و به همین دلیل در شرایطی که حسین‌پور و برزگر فرصت بازی در پرسپولیس را نداشتند، به صورت قرضی این بازیکنان را به ماشین‌سازی فرستادند و شروطی در قرارداد آن‌ها گذاشتند تا این بازیکنان با تجربه بیشتر در سال‌های آینده به پرسپولیس بازگردند.

در همین راستا یکی از شروط اصلی در قرارداد برزگر و حسین‌پور این است که این بازیکنان باید حداقل در ۵۰ درصد مسابقات (هشت بازی) برای تیم خود به میدان بروند و قراردادشان نیز تنها تا پایان فصل خواهد بود. شروطی که تنها با موافقت باشگاه ماشین‌سازی روبه‌رو شده است و به همین دلیل حسین‌پور و برزگر راهی این تیم شدند.

مدیران پرسپولیس معتقدند به این ترتیب ضمن حفظ سرمایه‌های باشگاه، می‌توانند این بازیکنان را در سال‌های آینده و با آمادگی بیشتر به تیم خود بازگردانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      باید میدادن به نساجی تیم های تبریزی بخیلان حتی تیم پرسپولیس را پیروزی می نامن این دوتا جوان بازی کن خوبی بودن اگر بهشون میدان میدادن خودشونو نشان میدادن

    • بدون نام

      احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج