جاباما
۱۰۹۶۳۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صعود دورتموند به دور بعد جام حذفی آلمان

دو تیم بروسیا مونشن گلادباخ و بروسیا دورتموند در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان به مصاف هم رفتند.  

فوتبالی: دو تیم بروسیا مونشن‌ گلادباخ و بروسیا دورتموند در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان به مصاف هم رفتند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان ادین ترزیچ موفق شدند در دیداری حساس در برابر بروسیا مونشن گلادباخ در ورزشگاه بروسیا پارک به پیروزی ۱-۰ دست پیدا کنند.

صعود دورتموند به دور بعد جام حذفی آلمان

در نیمه اول این گلادباخ بود که موقعیت‌های نسبتا خوبی خلق می کرد، اما هیچ کدام ثمری نداشت. در نیمه دوم دورتموند در دقیقه 54 به گل رسید، اما کمک داور ویدئویی بعد از بررسی آن، گل را مردود اعلام کرد. سرانجام در دقیقه 66 جیدون سانچو، روی پاس مارکو رویس گل پیروزی زنبورها را به ثمر رساند تا دورتموند به مرحله نیمه نهایی صعود کند. در دقیقه 93 محمود داهود هافبک دورتموند بعد از گرفتن کارت زرد دوم خود از بازی اخراج شد.

دورتموند در جدول بوندسلیگا شرایط خوبی ندارد. آن‌ها در 23 بازی تنها 39 امتیاز کسب کرده‌اند و در رده پنجم و پشت سر بایرن مونیخ، لایپزیش، وولفسبورگ و فرانکفورت قرار دارند. بازی بعدی آن‌ها مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا است و امیدوارند که با پیروزی در این بازی حساس شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند.

گلادباخ نیز که چهارمین شکست پیاپی خود را در تمام رقابت‌ها تجربه کرد، در ادامه باید به مصاف لورکوزن و سپس آگزبورگ برود و در نهایت در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان منچسترسیتی خواهد بود. دیدار رفت این دو تیم با حساب 2-0 به سود سیتیزن‌ها به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج