۱۰۹۶۳۵۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شهر خودرو همچنان در بلاتکلیفی!

انگار قرار نیست سرنوشت تیم فوتبال شهرخودرو به سرانجام خوشی برسد؛ حاشیه‌های سریالی باعث شده تا این تیم همچنان سرگردان باشد و هواداران دیگر عادت کرده‌اند که هر روز منتظر یک خبر تلخ از جانب تیم شهرخودرو باشند.

روزنامه خراسان: انگار قرار نیست سرنوشت تیم فوتبال شهرخودرو به سرانجام خوشی برسد؛ حاشیه‌های سریالی باعث شده تا این تیم همچنان سرگردان باشد و هواداران دیگر عادت کرده‌اند که هر روز منتظر یک خبر تلخ از جانب تیم شهرخودرو باشند. از بدهی‌های سرسام‌آور باشگاه گرفته تا شکایت بازیکن و مربی سابق این تیم که باعث شده حاشیه‌ها را داغ‌تر کند تا حدی که باشگاه جوابگوی پرداخت ۲۰میلیون تومان بابت جواب تست‌های کرونا هم نیست.

هرچند مسئولان استانی تاکنون اقدامات خوبی برای تعیین‌تکلیف باشگاه انجام داده‌اند اما صحبت‌های عجیب و کنایه‌آمیز مالک باشگاه در حاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال همه مسائل را تحت شعاع قرار داد و شرایط را تغییر داد. حالا موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی هم در نامه‌ای به باشگاه شهرخودرو بابت بدهی‌ها اولتیماتوم داد و برای تعیین‌تکلیف آن زمان مشخص کرد. فرآیندی که شهرخودرو را وارد بحران تازه‌تری کرده و حالا حمیداوی که با جیب خالی، پز آنچنانی می‌دهد باید جوابگوی مشکلات و مسائل باشد.

سخنان بی‌جا و بی‌اندازه

مالک باشگاه شهرخودرو پس از ۳ ماه، چند روز قبل آفتابی شده بود و سخنانی بر زبان جاری کرد که نه تنها کمکی به شهرخودرو نکرد که باعث چالش بیشتر شد. حمیداوی که شایعه بازداشت خود را تکذیب کرده بود، حاشیه‌های به وجود آمده را ناشی از مشکلات یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ شهرخودرو عنوان کرد و عجیب‌تر این‌که گفته شرایط رو به بهبود است اما نمی‌دانیم چه بهبودی که تیم به خاطر ۲۰میلیون تومان در تبریز لنگ می‌زند و بدتر این‌که باعث بی‌آبرویی فوتبال خراسان می‌شود.

این صحبت‌ها خیلی به مذاق فوتبال‌دوستان و هواداران خوش نیامد. هرچند حمیداوی خودش را به ندانستن زد و با این اظهارات بیشتر می‌خواست شرایط را بهتر جلوه دهد. حمیداوی ۳ ماه است در محل تمرینات شهرخودرو در مشهد حضور پیدا نکرده و حالا درباره فعالیت نقل‌وانتقالات تیم هم اظهار نظر می‌کند. هرچند هنوز مالک این باشگاه خصوصی است و هر جور خودش دوست داشته باشد، می‌تواند تصمیم بگیرد اما چشمان خود را روی مشکلات بسته و نمی‌خواهد دردسرهای به وجود آمده را ببیند که درنهایت آبروریزی آن‌ها شامل فوتبال خراسان می‌شود. اگر تاکنون بنگاه اقتصادی و یا اسپانسری به فکر خرید این باشگاه بود، با سخنان چند روز قبل مالک شهرخودرو پا پس می‌کشد و به راحتی ورود پیدا نمی‌کند.

البته قرار بود روز شنبه هم مباحث انتقال مالکیت باشگاه مشخص شود ولی هنوز شفاف‌سازی نشده است. از طرفی صبر کادر فنی هم لبریز شده و دیگر تحمل این مشکلات و حاشیه‌ها را ندارند. محمد نوازی در این باره عنوان کرده که اگر مالک باشگاه نمی‌‌خواهد تیم‌داری کند، به ما بگوید. تیم را به مسئولان استان واگذار کند تا آن‌ها فکری کنند. اگر هم تیم را می‌خواهد باید بالای سر تیم بایستد. وی که دل پری دارد اضافه می‌کند که برای برگشت با هواپیما مشکل مالی داریم. وقتی بازیکنان تمرکز کافی ندارند، نتایج به همین شکل می‌شود. ما یک ماه و نیم است حمیداوی را ندیده‌ایم.

اولتیماتوم به شهرخودرو

یکی از چالش‌های جدید باشگاه شهرخودرو بدهی به موسسه تربیت بدنی آستان قدس است که بابت محل مسابقه و تمرین مدتی است پولی پرداخت نکرده و همین مسئله باعث شده تا مسئولان آستان قدس رضوی در نامه‌ای ضمن هشدار در خصوص تعیین‌تکلیف بدهی‌ها، مجوز تمرین و مسابقه را هم به این تیم ندهند. بر اساس نامه‌ای که دیروز رسانه‌ای شد، باشگاه شهرخودرو تا فردا مهلت پرداخت بدهی‌اش را دارد، در غیر این صورت موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی مانع تمرین کردن این تیم مشهدی در مجتمع ورزشی و برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) می‌شود.

این در حالی است که شهرخودرو روز شنبه هفته آینده در مشهد میزبان پیکان است و مشخص نیست در صورت عدم پرداخت بدهی بازی مذکور در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود. مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی درباره هشدار به باشگاه شهرخودرو بابت بدهی میلیونی‌اش به خبرنگار ما گفت: «موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی تاکنون همکاری خیلی خوبی با باشگاه شهرخودرو داشته و در همه زمینه‌ها همراهی کرده اما تاکنون هیچ کدام از مدیران باشگاه برای تعیین‌تکلیف بدهی واکنشی نشان نداده‌اند.

حتی یک نامه هم قبلا به باشگاه برای بررسی وضعیت بدهی ارسال کردیم ولی جوابی دریافت نکردیم. برای همین تصمیم گرفتیم اگر تا فردا وضعیت بدهی باشگاه شهرخودرو تعیین‌تکلیف نشود، هیچ خدماتی به این تیم داده نشود.» علیرضا تاج‌فیروز در ادامه سخنان خود به مبلغ بدهی باشگاه شهرخودرو اشاره می‌کند و می‌افزاید: «تاکنون باشگاه شهرخودرو حدود ۶۵۰میلیون تومان به مجموعه ما بدهکار است.

بیش از ۴ ماه است که در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس تمرین می‌کنند و هنوز هزینه آن را پرداخت نکرده‌اند. تا هفته آینده همین بدهی با برگزاری مسابقه و تمرین به ۸۰۰میلیون تومان هم افزایش پیدا می‌کند.» وی تصریح می‌کند: «مجموعه ما تاکنون برادری خود را به تنها نماینده فوتبال استان ثابت کرده و خیلی هم کمک کردیم. الان هم منظور ما این است که باشگاه وضعیت بدهی خود را تعیین‌تکلیف کند. لااقل خودمان بدانیم طرف حساب ما چه مجموعه‌ای است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج